Brand Manager
Tietoa tehtävästä
Haemme Bernerin Kuluttajatuotteet -liiketoimintayksikköön
BRAND MANAGERIA
Tehtävänäsi on Bernerin omien vahvojen brändien, XZ ja Oxygenol, tuloksellinen ja kannattava kehittäminen ja kasvattaminen. Olet vastuussa brändeistä kokonaisvaltaisesti strategiasta toteutukseen; tuoteportfolion hallinnasta ja kehityksestä viestihierarkian ja mainonnan luomiseen, mediastrategiaan ja sen onnistumisen analysointiin kumppaneiden kanssa. Vastuullasi on brändiesi kokonaiskannattavuus sekä tärkeimpien mittareiden (mm. tunnettuus, markkinaosuus, myymälänäkyvyys) kehitys. Kuluttajaymmärrys on ensiarvoisen tärkeää, sillä sen pohjalta luot brändien kehityssuunnitelmat kasvun jatkamiseksi. Kehität myös uusien tuotteiden konsepteja ja vastaat näiden projekteista omien brändiesi osalta. Kehität tiiviissä yhteistyössä kollegoidesi kanssa niin kumppanuuksiamme kuin sisäisiä prosessejamme. Raportoit tehtävässäsi Category Manager Heidi Miessmerille.
Sinulla on vahva kokemus ja näyttöä kuluttajabrändien kehittämisestä ja johtamisesta erityisesti vähittäiskaupan sektorilta. Olet kuluttajamarkkinoinnin kokenut ammattilainen, jolle on tuttua niin “brand heritage” ja myymälämarkkinoinnin salat kuin markkinoinnin ROIt ja pitkäjänteinen kokonaisuuksien kasvattaminen. Osaat uudistaa ikonisia kuluttajabrändejä/-tuotteita, olet lanseerannut uutuuksia menestyksekkäästi ja toteuttanut vahvaa myymälänäkyvyyttä. Käytät kuluttajatutkimuksia ja ulosmyyntidataa tottuneesti sekä strategian luomiseen että toimenpiteiden analysoimiseen. Sinulla on kokemusta budjetoinnista, menekin ennustamisesta ja media- sekä mainostoimistoyhteistyöstä. Olet tiimipelurina tottunut tekemään tiivistä yhteistyötä eri funktioiden kanssa. Viestit sujuvasti suullisesti ja kirjallisesti suomen ja englannin kielillä. Työskentelet tehokkaasti ja suunnitelmallisesti ja kykenet viemään asioita eteenpäin itsenäisesti. Sinulla on tehtävää tukeva korkeakoulutus.
Tarjoamme sinulle loistavan tilaisuuden työskennellä Bernerin vahvojen kategorioiden ja tunnettujen brändien parissa kasvavassa ja kansainvälistyvässä yhtiössä. Haluamme sinun onnistuvan työssäsi ja saat tueksesi ammattitaitoiset ja aktiiviset kollegat sekä tietysti laajat työsuhde-etumme. Vastuullisilla toimintatavoilla on Bernerillä pitkät perinteet ja vastuullisuus kiteytyy vahvasti myös kaiken tekemisemme ytimeen eli huomisen puolustamiseen – toimimme niin, että meillä kaikilla on vielä 100 vuodenkin päästä hyvä olla ja elää.
Lisätietoja antavat Category Manager Heidi Miessmer, p. 050 588 0203, parhaiten tavoitettavissa 15.8. klo 8.30–10 ja 20.8. klo 14.30–16 sekä Arespartnersin konsultti Janne Marttinen, p. 0400 426 127, parhaiten tavoitettavissa 16.8. klo 8–9.30 ja 21.8. klo 14.30–16 tai janne.marttinen@arespartners.fi. Jätä hakemuksesi CV:n kera oheisesta hakulinkistä tai osoitteessa https://tyopaikat.arespartners.fi 25.8.2024 mennessä.
Miksi töihin Bernerille?
Vahva arvopohja ei näy meillä vain juhlapuheissa vaan konkreettisina tekoina arjessamme. Työhyvinvointitutkimuksessa jopa 97 % työntekijöistämme koki pystyvänsä toimimaan tehtävässään yrityksemme perusarvojen - työ, rehellisyys ja ihminen – mukaisesti. Myös kokemus työn merkityksellisyydestä on meillä poikkeuksellisen korkealla tasolla.
Panostamme johtamisen ja työtyytyväisyyden kehittämiseen pitkäjänteisesti ja sitoutuneesti. Pyrimme koko ajan parempiin tuloksiin – pääset kehittämään ja kehittymään kanssamme jatkuvan parantamisen hengessä.
Hyvinvointisi on meille tärkeää, joten huolehdimme sinusta laajoilla työterveyspalveluilla sekä tukemalla liikunta- ja kulttuuriharrastuksia. Ensimmäisen puolen vuoden jälkeen palveluihin kuuluvat mm. erikoislääkärit ja hammashoito.
Viihtyisät ja modernit toimitilamme metrolinjan varrella Herttoniemessä tarjoavat mukavat puitteet kollegoiden kohtaamiselle.
Etkö vielä vakuuttunut? Lue nettisivujemme uratarinoista lisää tyytyväisistä berneriläisistä.
Olemme vastuullisuusohjelmassamme sitoutuneet yrityksemme monimuotoisuuden lisäämiseen ja yhdenvertaisuuden edistämiseen työelämässä. Tule meille sellaisena kuin olet – me pidämme huolen siitä, että työyhteisössämme voit olla aito oma itsesi.
Pyrimme toteuttamaan tarvittavia mukautuksia. Voit kysyä tehtävän tai toimitilojemme esteettömyyttä koskevista asioista HR-tiimiltämme osoitteesta hr.palvelut@berner.fi.
Liittyisitkö juuri sinä mukaan joukkoihimme huomisen puolustajaksi?
Tietoa työnantajasta
Berner Oy on vuonna 1883 perustettu kasvava ja kansainvälistyvä suomalainen neljän liiketoiminta-alueen perheyritys, jonka laadukkaat kotimaiset ja kansainväliset tuotteet ovat kiinteä osa suomalaista arkea. Pääkonttorimme, tutkimus- ja kehitysyksikkömme ja tuotantolaitoksemme sijaitsevat Suomessa, tytäryhtiömme Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Baltiassa. Konsernimme liikevaihto vuonna 2023 oli 707 miljoonaa euroa ja meillä työskentelee noin 880 henkilöä. Vastuullisilla toimintatavoilla on Bernerillä pitkät perinteet ja vastuullisuus kiteytyy vahvasti myös kaiken tekemisemme ytimeen eli huomisen puolustamiseen – toimimme niin, että meillä kaikilla on vielä 100 vuodenkin päästä hyvä olla ja elää #huomisenpuolustaja. Lisätietoja: berner.fi