Brand Manager
Hartwall Oy

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 4.5.2021

Haluatko osaksi Hartwallin timanttista markkinointitiimiä? Meillä on nyt pesti auki henkilölle, joka syttyy nykyisten ja uusien brändien rakentamisesta sekä kansainvälisten brändien luotsaamisesta. Haussa on

Brand Manager, Energy Drinks

Etsimme Suomen virkistävimpään markkinointitiimiin uutta tuotepäällikköä vastaamaan energiajuomaportfoliostamme. TunnetunED-energiajuomamme lisäksi pääset tekemään töitä kansainvälisten brändien, kuten Mountain Dew Jumpstartin ja  Boosterin kanssa. Energiajuomat ovat kehittyvä ja kasvava juomakategoria.  Energiajuomakategoria muuttuu nopeasti kuluttajien etsiessä yksilöllisiä vaihtoehtoja piristyä. Tule kehittämään valikoimaamme vastaamaan tulevaisuuden trendeihin ja niin nykyisten kuin uusien energiajuomien ystävien toiveisiin.

Tule päättämään, mitä energiajuomahylly näyttää tulevaisuudessa

Tuotepäällikkönä johdat brändien markkinointitoimenpiteitä ja portfolion kehittämistä, lisäksi vastuullasi ovat brändien budjetti ja tulos. Pääset kehittämään nykyisiä brändejämme ja tuomaan uusia brändejä nopeasti kehittyvälle markkinalle, ja vahvasti vaikuttamaan koko juomakategorian tulevaisuuteen.

Yksin ei tarvitse puurtaa, vaan tärkeä osa rooliasi on tiivis kumppanuus PepsiCon ja Royal Unibrew’n kanssa, joiden kanssa teemme yhteistyötä kansainvälisten brändiemme osalta. Myös media-, viestintä- ja tapahtumakumppanimme ovat tärkeässä roolissa päivittäisessä työssäsi. Lisäksi pääset tekemään töitä oman talomme myynti- ja asiakasmarkkinointitiimien kanssa. Kaikki markkinointitiimimme upeat tyypit ovat tukenasi ja apunasi, emmekä malta odottaa, että pääsemme oppimaan sinulta uutta.

Tuotepäälliköllä on työpiste Hartwallin pääkonttorilla Helsingin Pitäjänmäessä, mutta olemme kaikki oppineet tekemään hyvin töitä etänä – etätöihin tarjoamme joustavat mahdollisuudet nyt ja jatkossa. 

Millaista tyyppiä etsimme?

Meillä on haussa henkilö, jolla on sopiva korkeakoulutausta ja jo jonkin verran työkokemusta sekä näyttöjä kuluttajabrändien parista. Sinun ei tarvitse olla brändin rakentamisen superkonkari, vaan haemme myös halua ja intoa kasvaa vastuullisempaan tehtävään. Taustasi voi olla esimerkiksi media- tai markkinointipuolelta. 

Työkalupakkiisi tulisi kuulua kyky ajatella asioita analyyttisesti, halu ratkaista ongelmia ja löytää keinoja tavoittaa luovasti kohderyhmämme. Yhteistyö sidosryhmien kanssa edellyttää systemaattisuutta, vakuuttavaa viestimistä ja kykyä hahmottaa eri osapuolien tahtotilaa. Innostut työstäsi ja innostat myös muut mukaan ideoihisi.

Me toivomme sinulta:

  • intoa brändien rakentamista kohtaan ja kokemusta markkinoinnista
  • halua kehittää Hartwallin energiajuomavalikoimaa kunnianhimoisesti ja pitkäjänteisesti 
  • halua ottaa kaupallista vastuuta ja kehittää liiketoimintaamme
  • vahvoja vuorovaikutus-, neuvottelu -ja  esiintymistaitoja
  • tuloksellista ja innokasta suhtautumista töihin
  • soveltuvaa korkeakoulututkintoa sekä vahvaa kielipäätä niin suomeksi kuin englanniksi.

Myös aiempi kokemus päivittäistavarakaupasta ja kuluttajabrändien rakentamisesta ovat ehdottomasti valtteja.
 
Hartwall virkistää arjen 

Jokaisen uuden hartwallilaisen tehtävänä on nostaa talon osaamisen tasoa. Meillä on huippujoukko oman alansa kovia tekijöitä, joilta pääset itse oppimaan, mutta myös tuomaan oman lisäsi ammattilaisporukkaan. 

Hartwall on oikea paikka sinulle jos jaat kanssamme ajatuksen, että on virkistävää olla työpaikassa, jossa: 

  • Työkulttuuri kannustaa yrittäjähenkiseen toimintaan ja tekemiseen, mutta suuren yrityksen tuella. Päätäntävalta on pitkälti siellä, missä työ tehdään.

  • Lasi on aina puoliksi täynnä, ja teemme yhdessä töitä muuttaaksemme haasteetkin mahdollisuuksiksi.

  • Ihmisiä yhdistää intohimo ja rakkaus juomakulttuurin vastuulliseen kehittämiseen, ylpeys vahvoista brändeistämme ja yhteinen missio virkistää Suomea. 

Hartwall pitää kilpailukykyisillä työsuhde-eduilla huolen siitä, että jokainen työntekijä kokee olevansa osa Suomen virkistävintä työyhteisöä. Meillä esimerkiksi vapaavalintainen juomakori on luonnollinen kuukausietu. Lisäksi meillä satsataan eritysesti osaamisen kehittämiseen: tällä hetkellä käynnissä on esimerkiksi kuluttajakaupan tulevaisuusuuteen ja digitalisaation vaikutukseen keskittyvä, huippupuhujien inspiraatioluennoista ja työpajoista koostuva koulutuskokonaisuus, Digi Academy. 

Innostuitko? Huippua! 

Kerro meille itsestäsi ja osaamisestasi 20.5.2021 mennessä sähköisen hakulomakkeemme kautta. Tuleva esimiehesi Matias Mero vastaa kysymyksiisi 3.5. klo 10-11 & 14.5. klo 15-16 välisenä aikana. Matiaksen tavoitat numerosta 050 539 5045.

Ja mikäli jäit pohtimaan siirtoasi ja haluaisit kuulla tarkemmin Brand Managerin työstä tai työskentelystä Hartwallin markkinoinnissa, tulevista huippukollegoistasi Juhani Mertsalmi (Development Manager, Micro Breweries) ja Janina Gustavsson (Brand Manager) vastaavat mielellään kysymyksiisi! 

Juhanin tavoitat numerosta 050 577 9550 tai juhani.mertsalmi@hartwall.fi ja Janiinan numerosta 050 342 3075 tai janiina.gustavsson@hartwall.fi.  

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1452248
  • Tehtäväalue: Markkinointi ja media
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki