(Poistunut julkaisusta)

Brand Manager, Oy Verman Ab
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.1.2021
Oy Verman Ab on vuonna 1987 perustettu suomalainen lääke- ja terveystuotealan perheyritys. Yritys tarjoaa korkealaatuisia tuotteita terveyden edistämiseen ja hyvinvointiin. Vermanin tuoteryhmät ovat itsehoitolääkkeet, reseptilääkkeet, ravintolisät sekä lääkinnälliset laitteet. Tunnetuimpia tuotemerkkejä ovat Minisun, Rela, Heinix, Bethover, Melarest, Lactrase ja Acidal. Vermanin tytäryhtiö Suomen Bioteekki markkinoi ravintolisiä.

Etsimme nyt heidän osaavaan ja energiseen markkinointitiimiin

Brand Manageria/tuoteryhmäpäällikköä

määräaikaiseen työsuhteeseen 1.2-30.6.2021 väliselle ajalle (opintovapaan sijaisuus). Jatko tehtävässä on mahdollinen, sillä yhtiö kasvaa voimakkaasti ja kansainvälistyy. Markkinointiosasto tulee myös kasvamaan tulevaisuudessa.

Vastaat nimettyjen tuotteiden markkinoinnin toteutuksesta ja suunnittelusta yhdessä markkinointitiimin ja mediatoimiston kanssa. Motivoit myynti- ja markkinointitiimin tekemään erinomaista jälkeä juuri sinun tuotteillasi. Raportoit tehtävässäsi markkinointijohtajalle. Tärkeänä osana työnkuvaasi on myös markkinoinnin implementointi tehtyjen markkinointiuunnitelmien pohjalta yhdessä markkinointikoordinaattoreiden ja mediatoimiston kanssa.

Markkinointitiimi koostuu markkinointijohtajasta, viidestä Brand Managerista ja neljästä markkinointikoordinaattorista.

Sinulla on opisto- tai korkeakoulututkinto ja kokemusta kuluttajabrändien tuloksellisesta markkinoinnista. Työskentelytapasi on aktiivinen, aloitteellinen, innovatiivinen ja analyyttinen. Pystyt pitämään monta lankaa käsissäsi yhtä aikaa. Olet suunnitelmallinen, myyntihenkinen ja tavoitteellinen tiimipelaaja, Sinulla on hands-on-asenne ja toimit sujuvasti paineen alla.

Tehtävä tarjoaa sinulle itsenäisen, mielenkiintoisen ja vaihtelevan toimenkuvan sekä mahdollisuuden olla mukana kehittämässä kasvavan ja kansainvälistyvän suomalaisen yrityksen markkinointia kokonaisvaltaisesti aitiopaikalta.

Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, sillä aloitamme haastattelut heti soveltuvien henkilöiden haettua paikkaa!


Edellytämme sinulta

soveltuvaa koulutustaustaa
kokemusta kuluttajabrändien tuloksellisesta markkinoinnista
aktiivista, aloitteellista, innovatiivista ja analyyttistä työskentelytapaa
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle

Itsenäisen, mielenkiintoisen ja vaihtelevan toimenkuvan sekä mahdollisuuden olla mukana kehittämässä kasvavan ja kansainvälistyvän suomalaisen yrityksen markkinointia kokonaisvaltaisesti aitiopaikalta.


Kiinnostuitko?

Aloitus: Mahdollisimman pian

Työmäärä: Kokoaikainen

Kesto: Määräaikainen, vuokra, 1.2.-30.6.2021 asti, ja mahdollisuus keskustella jatkosta työsuhteen aikana

Paikka: Kerava, mahdollisuus etätyöhön ainakin määräaikaisuuden aikana

Palkka: Sopimuksen mukaan

Tästä rekrytointiprosessista vastaa Staffpoint Oy asiakasyrityksensä puolesta ja kaikki positioon liittyvät tiedustelut tulee lähettää Staffpointille.

Käymme hakijoita jatkuvasti läpi ja jos olemme jo edenneet haastatteluvaiheeseen, saattaa ilmoitus poistua sivuiltamme ennen kuin rekrytointiprosessi on saatu päätökseen.


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi