BRAND MANAGER Hartwall Original Long Drink
Hartwall Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.10.2020

Hartwallilla ajatellaan, että maailmanluokan markkinointiteot tuovat virkistystä liiketoimintamme lisäksi koko Suomeen. Markkinointiorganisaatiomme visiona on olla samalla tasolla maailman parhaiden kanssa. Opimme paljon toisiltamme ja kannustamme työkavereita hyviin suorituksiin. Meillä jokainen tiimiläinen nostaa koko organisaatiomme tasoa.

Nyt haemme virkistävää vahvistusta. Yhtä antoisaa markkinoinnin paikkaa on harvoin tarjolla, sillä meillä on haussa

BRAND MANAGER Hartwall Original Long Drink 

Hartwall Original Long Drink lanseerattiin alun perin Helsingin olympialaisiin vuonna 1952. Sen oli tarkoitus olla myynnissä vain olympialaisten ajan, mutta suomalaiset rakastuivat sen ainutlaatuiseen makuun ja vaativat juoman valmistuksen jatkamista myös olympialaisten jälkeen. Pian long drink -sana muuntautui kansan suussa lonkeroksi. Tänä päivänä lonkeroa kutsutaan jopa Suomen kansallisjuomaksi.

Hartwall Original Long Drink on lonkerokategorian kiistaton suunnannäyttäjä. Se on ainoa brändi, joka on kolmena vuonna peräkkäin noussut Suomen tuloksellisinta markkinointia mittaavaan Effie Finlandin shortlistalle voittaen hopea-, kulta- ja Grand Effiet. Se on brändi, joka on Vuoden harmain päivä -kampanjallaan onnistunut luomaan Suomeen uuden juhlapäivän, jota jo ensimmäisenä vuotena juhli yli 200 000 suomalaista. Tästä saavutuksesta uutisoitiin Forbesista Ad Ageen ja se pokkasi palkintoja mm. Cannesissa, Lontoossa ja Lissabonissa. 

Nyt on tullut aika nostaa brändin tekeminen uudelle tasolle. Sille on luotu uusi inspiroiva visio ja etsimme intohimoista Brand Manageria toteuttamaan sitä – ja jättämään oman jälkensa suomalaiseen juomakulttuuriin.

HARMAA TYÖ

Brand Managerina tulet vastaamaan Hartwallin lonkeroportfolion kehittämisestä ja markkinoinnista Suomessa. Olet tulosvastuussa brändeistäsi ja ratkaisevassa roolissa kehittämässä koko Hartwallin bisnestä. Raportoit lonkero- ja siiderikategorioiden vetäjälle.

Vastaat kokonaisvaltaisesti omasta vastuualueestasi, eli lonkeroiden kategoriastrategiasta, budjetoinnista,  innovaatiosuunnittelusta ja tuotekehityksen ohjaamisesta, pakkauksista ja hinnoittelusta, myyntikanavien ja asiakasmarkkinoinnin välisestä yhteistyöstä, tapahtumista, festivaaleista, PR-tekemisestä, markkinointiviestinnästä ja mediasta. Käytössäsi on huippuosaajia Suomen parhaista mainos-, media, viestintä- ja tapahtumatoimistoista. 

KUINKA HARMAATA TYYPPIÄ ETSIMME

Etsimme huippuosaajaa – ja sellaisten kanssa myös pääset työskentelemään. Me arvostamme yrittäjähenkistä työskentelytapaa, läpimurtoasennetta sekä rohkeutta innovoida ja kehittää toimintaa. Haluat olla mukana luomassa muutosta ja haastat rohkeasti nykytilan. Meillä pääset tekemään töitä start up -hengessä, mutta ison talon tarjoamilla puitteilla. Oma-aloitteisuus ja päätöksentekokyky ohjaavat työskentelyäsi. 

Me etsimme ensisijaisesti potentiaalia tulevaisuuden huippusuorituksiin ja sitä myös painotamme valintapäätöksessä, mutta seuraavat asiat kertovat jo paljon sinusta:

  • Olet suorittanut korkeakoulututkinnon ja opiskelumenestystäsi leimaa jokin erityisluontoinen piirre

  • Sinulla on näyttöjä huippuluokan tuloksista jossakin itsellesi tärkeässä asiassa

  • Aikaisempi työkokemuksesi luo perustaa osaamisesi kehittymiselle vähintään jollakin markkinoinnin osa-alueista

HARTWALL VIRKISTÄÄ HARMAANKIN ARJEN 

Jokaisen uuden hartwallilaisen tehtävänä on nostaa talon osaamisen tasoa. Meillä on huippujoukko oman alansa kovia tekijöitä, joilta pääset itse oppimaan lisää, mutta myös tuomaan oman lisäsi tähän ammattilaisporukkaan. 

Hartwall on oikea paikka sinulle jos jaat kanssamme ajatuksen, että on virkistävää olla työpaikassa, jossa: 

  • Työkulttuuri kannustaa yrittäjähenkiseen toimintaan ja tekemiseen, mutta suuren yrityksen tuella. Päätäntävalta on pitkälti siellä, missä työ tehdään.

  • Lasi on aina puoliksi täynnä, ja teemme yhdessä töitä muuttaaksemme haasteetkin mahdollisuuksiksi.

  • Ihmisiä yhdistää intohimo ja rakkaus juomakulttuurin vastuulliseen kehittämiseen, ylpeys vahvoista brändeistämme ja yhteinen missio virkistää Suomea. 

Hartwall pitää kilpailukykyisillä työsuhde-eduilla huolen siitä, että jokainen työntekijä kokee olevansa osa Suomen virkistävintä työyhteisöä. Meillä vapaavalintainen juomakori on luonnollinen kuukausietu. Lisäksi meiltä saa muutakin virkistystä perinteisempien etujen lisäksi: hartwallilaisille on säännöllisesti jaossa esimerkiksi keikka-, urheilu- ja festarilippuja.

NÄIN OTAT ENSIASKELEEN KOHTI HARMAATA TYÖTÄ

Lähetä meillä hakulomakkeen kautta su 25.10. mennessä:

  • CV sisältäen palkkatoiveesi ja suosittelijasi
  • Lyhyt hakemus, jossa kerrot miksi sinut pitäisi valita (max 300 sanaa)
  • 30 sekunnin mittainen video, jossa kerrot mihin suuntaan kehittäisit Original Long Drink -brändiä

Soveltuvimmat henkilöt valitaan videohaastatteluun ja parhaat jatkavat haastatteluihin Helsingin Olympiastadionille (turvallisuusasiat huomioiden).

Kutkuttaako, mutta pohdit kuinka harmaalle alueelle olisit astumassa? Siinä tapauksessa ota puhelin käteen ja kysy lisää perjantaina 9.10. klo 10-11 tai perjantaina 16.10. klo 10-11 välisenä aikana: Head of Long Drinks & Ciders, Eeva Ignatius, puh. 040 7550740.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot