(Poistunut julkaisusta)

Brand Manager / AbbVie Oy, Helsinki
MPS

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.1.2021


AbbVie on maailmanlaajuinen, tutkimuslähtöinen biolääkealan yhtiö. Toukokuussa 2020 toteutuneen yritysoston myötä Allergan-yhtiöstä tuli osa AbbVietä. AbbVie on sitoutunut kehittämään maailman vakavimpiin sairauksiin lääkkeitä, joiden kliininen teho on osoitettu selkeästi ja potilashyöty on merkittävä. Yhtiön missiona on kehittää ja markkinoida edistyksellisiä hoitoja hankaliin ja vakaviin sairauksiin asiantuntemuksensa, sitoutuneen henkilöstönsä ja innovaatiokykynsä avulla. Maailmanlaajuisesti AbbVie työllistää noin 47 000 henkeä. AbbVien valmistamia lääkkeitä on saatavilla yli 175 maassa ja niillä hoidetaan yli 60 sairautta.

Suomessa AbbVie Oy on yksi Suomen parhaista työpaikoista. Organisaatiomme työllistää noin 90 ammattilaista Suomessa ja uusi toimistomme sijaitsee Pasilan Triplassa. Terapia-alueisiimme kuuluvat immunologia, onkologia, neurologia, virologia ja silmäsairaudet sekä Allergan Aesthetics -tuotteet. Työskentelemme matriisitiimeissä, joissa eri alueiden asiantuntijat toimivat yhteisen tavoitteen eteen. Haluamme, että kulttuurimme ja työilmapiirimme tukevat työn iloa ja onnistumista sekä työn ja vapaa-ajan yhteensovittamista. Lue lisää meistä: www.abbvie.fi

Vahvistamme tiimiämme ja haemme nyt sinua

Brand Manager, neurologia

Tehtävässäsi vastaat neurologian yksikössä markkinointitoimenpiteiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Toimit keskeisessä roolissa moniammatillisessa brand-tiimissä suunnittelemassa ja koordinoimassa hankkeitamme. Terapia-alueen vaikuttajien kanssa työskentely on osa työnkuvaasi, ja hyödynnät sujuvasti digitaalista viestintää työssäsi. Toivomme, että olet innostunut kehittämään ja kokeilemaan uusia lähestymistapoja sekä potilaiden ja terveydenhuollon ammattilaisten tukemiseksi että entistä parempien hoitokäytäntöjen mahdollistamiseksi. Toimit tiiviissä yhteistyössä kansainvälisen organisaatiomme kanssa ja ulkoisesti eri sidosryhmien, kuten esim. media- ja viestintätoimistojen kanssa. Raportoit Business Unit Managerille Suomessa.

Haemme tehtävään dynaamista ja toimeen tarttuvaa tekijää, jolla on jo kokemusta markkinoinnista terveydenhuoltoalalla, esim. lääketeollisuudessa. Arvostamme asiakaslähtöistä työskentelyä ja näkemystä siitä, mitä asiantuntijamyynti vaatii. Taustasi voi olla markkinointitehtävistä esimerkiksi tuotepäällikkönä terveydenhuoltoalalla tai mainostoimistosta terveydenhuollon asiakkuuksien parista. Digitaalisen viestinnän osaaminen on ehdoton etu ja sinulla on tehtävään soveltuva koulutustausta. Työskentely organisaatiossamme edellyttää hyvää suomen ja englannin kielen taitoa sekä matkustusvalmiutta. Arvostamme matriisiorganisaatiossamme lisäksi vahvoja yhteistyötaitoja, strategista ajattelukykyä ja kaupallista näkemystä. Haluat määrätietoisesti perehtyä asiakaskuntaasi, vaikuttaa potilaiden hoitoon ja olla innovatiivinen uusien toimintamallien toteuttaja.

Tarjoamme sinulle laaja-alaisen tehtävän, jossa pääset vaikuttamaan vastuullisella ja merkityksellisellä toimialalla osana menestyvää kansainvälistä yritystä. Tueksesi saat osaavat kollegat ja dynaamisen työyhteisön. Tuemme oppimista ja tarjoamme paljon mahdollisuuksia kehittyä ja kehittää osaamista omassa työssä.

Kiinnostuitko? Lisätietoja tehtävästä antaa Business Unit Manager Kaisu Salmiheimo to 7.1. klo 15–16 ja ke 13.1. klo 10–11, puh. 044 576 7529. Muina aikoina voit olla yhteydessä MPS-konsultteihin Sani Kaajakseen, puh. 020 746 9453 ja Lotta Lunnelaan, puh. 020 746 9461. Täytä hakemuslomake palkkatoiveineen ja liitä mukaan hakemuksesi sekä CV:si hakupainikkeen kautta 17.1.2021 mennessä.