Bid Manager
Helen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.10.2020

Haluatko olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuoda kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville? Kiinnostaisiko sinua avainrooli tarjouskilpailuissamme voitonhaluisessa työyhteisössämme?

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin kiinteistöihin sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Varmistaaksemme strategian mukaisen myynnin kasvun sekä markkina-alueen laajentamisen etsimme nyt joukkoomme Bid Manageria vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin Kampin toimipisteeseemme.

Ilman yhteistyötä emme menesty, ja toimimmekin tiiviisti yhdessä sisäisten sidosryhmien kanssa. Tarvitsemme toistemme tietoa, osaamista, kokemusta, näkemystä ja intohimoa. Olisitko sinä etsimämme myynnin mahdollistaja, jolla on halu lähteä luomaan yhteisiä tarjousprosesseihimme liittyviä käytäntöjä yhdessä muun tiimimme kanssa ja rakentamaan menestystarinaamme?

Bid Managerina pääset määrittämään ja luomaan tarjousmalleja ja toimintatapoja sekä vetämään tarjouskilpailuprojekteja yhdessä työryhmän kanssa strategian mukaisen myynnin kasvun varmistamiseksi. Uudessa tehtävässä olet vastuussa tarjousten koordinoinnista, niiden tekemisestä sekä tarjousprosessin kehittämisestä, minkä lisäksi ylläpidät ja kehität tarjouspoolia. Sovitte myyjän kanssa eri tarjousprosessien vastuiden kirkastamisesta ja työnjaosta ja luotte yhdessä sopivan tavan työskennellä. Toimitte tiiviinä työparina, mikä mahdollistaa laadukkaat ja oikein kohdistetut tarjoukset asiakkaillemme. Tehtäviisi kuuluu myös liitemateriaalien kartoitusta ja hallintaa sekä erilaisten tarjousprosessien, kuten julkisten kilpailutusten, tunnistamista.

Katsomme eduksesi soveltuvan koulutuksen, tuntemuksen energia-alasta ja alan kilpailijoista sekä kokemuksen business case -laskennasta. Menestyäksesi uudessa tehtävässäsi sinulla on jo kokemusta vaativista myyntihankkeista, niiden hallinnoimisesta ja tarjousten teosta keskitetysti soveltuvilta aloilta. Uudessa tehtävässäsi odotamme sinulta erityisesti projektinhallinta- ja priorisointikykyä sekä näyttöä menestymisestä eri projekteissa: osaat asettaa tavoitteita ja aikatauluja sekä ohjaat näitä hallitusti. Kokonaisuuksien hallinta on sinulle luontaista, mutta ymmärrät myös yksityiskohtien tärkeyden – onnistumisesi avaimena toimiikin tarkka, huolellinen ja analyyttinen työotteesi. Löytyisikö sinulta kokemusta verkostoitumisesta, kuten asiakkuuksien hallinnasta tai sidosryhmäyhteistyön rakentamisesta organisaation sisällä? Viestintä on myös sinulle luontevaa ja kommunikoit sujuvasti niin suomeksi kuin englannin kielelläkin.

Odotamme innolla juuri sinua osaksi energistä työyhteisöämme. Yhteinen visiomme Helenissä on olla markkinoiden asiakaskeskeisin energiayhtiö ja tuoda uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville. Lähtisitkö mukaan yhteiselle matkallemme?

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä meillä työskentelystä tai tehtävästä tarkemmin tulevalta esimieheltäsi Tiina-Kaisa Saukkolalta (040 749 5917/ etunimi.sukunimi@helen.fi. Tiina-Kaisa on (parhaiten) tavoitettavissa puhelimitse 8.10. klo 15-16 ja 13.10. klo 9-10.

Kohtasivatko energiamme? Mahtavaa! Voit helposti laittaa hakemuksen rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään sunnuntaihin 25.10.2020 mennessä. 

 Yhdistetään voimat! 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1391539
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 25.10.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Tiina-Kaisa Saukkola (tiina-kaisa.saukkola (a) helen.fi)
  • Puhelin: 040 749 5917
  • Sijainti: Helsinki