(Poistunut julkaisusta)

Back Office -työntekijä
F9 DISTRIBUTION Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.9.2019

Haemme iloiseen ja asiantuntevaan joukkoomme Back Office -työntekijää määräaikaiseen työsuhteeseen Tampereen toimipisteeseen.

Työskentelet talousosastolla sisäisen laskennan tiimissä. Tehtävä pitää sisällään mm. päämiesraportointia, tavaravirtojen tuloaikatarkistuksia, ostolaskujen hinnantarkistuksia, kateseurantaa sekä ostotilausten ja takuutilausten laatimista.

Odotamme sinulta taloushallinnon (esim merkonomi tai tradenomi) koulutusta sekä mielellään työkokemusta vastaavanlaisista tehtävistä. Työssäsi olet järjestelmällinen, tarkka ja kykenet työskentelemään tiukkojen aikataulujen puitteissa. Toimintatapasi on oma-aloitteinen ja joustava.  Tietotekninen osaamisesi on hyvä  ja sinulla on hyvä englannin kielen taito. Eduksi tehtävässä on kokemus tukkukaupan alalta.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Numerotarkkuutta
  • Omatoimisuutta, paineensietokykyä ja vastuullisuutta
  • Ryhmätyöskentelytaitoa ja joustavuutta
  • Kokemusta tilausten käsittelystä
  • Järjestelmien/ohjelmistojen hallintaa – ennen kaikkea hyvää Excelin hallintaa

Tarjoamme sinulle vastuullisen ja mielenkiintoisen työtehtävän, kasvavan ja kehittyvän työympäristön sekä mukavan työporukan.

Lisätietoja tehtävästä antaa CFO Maarit Uurinmäki puh. +358 40 593 8811. Soittoajat: to 12.9. klo 10-11 ja ti 17.9. klo 13-14.

Lähetä hakemuksesi sekä CV palkkatoiveineen 22.9.2019 mennessä osoitteeseen hakemukset@f9.fi. Kirjoitathan viestisi aihe-kenttään hakemasi tehtävän tehtävänimikkeen.