(Poistunut julkaisusta)

Back Office -työntekijä leasingpalveluihin (Vantaa)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.5.2019

GRENKE on markkinajohtaja Euroopassa "Small ticket IT- leasing" -osaamisalueella. GRENKE on itsenäinen rahoitusyhtiö, joka ei ole sidoksissa pankkeihin tai laitevalmistajiin. Tarjoamme leasingasiakkaillemme nopean ja helpon tavan tehdä IT -hankintoja. Rahoitamme mm. IT-laitteita, sekä standardiohjelmistoja. Pelkkiä ohjelmistoja sisältävät paketit kuuluvat myös rahoituksemme piiriin. Lähes 40 vuoden IT -leasing kokemuksella kehitämme jatkuvasti palvelujamme ja olemme ajantasalla tietotekniikkahankintojen rahoituksista ja muuttuvista tarpeista.

GRENKEllä on yli 140 toimipistettä kattaen 32 maata maailmanlaajuisesti. Olemme yksi Euroopan suurimmista yksityisistä rahoitusyhtiöistä. GRENKEläisiä on tällä hetkellä yli 1 500 ja määrämme kasvaa koko ajan.

Nopean kasvun keskellä GRENKE etsii nyt nuorekkaaseen tiimiinsä Back Office -työntekijää leasingsopimusten käsittelyyn. Tehtävä sopii tarkalle, järjestelmälliselle ja huolelliselle tekijälle, joka on kiinnostunut pitkäaikaisesta työsuhteesta dynaamisessa ja viihtyisässä työympäristössä. Työsuhde on määräaikainen vuoden 2019 loppuun asti, minkä jälkeen yrityksessä saattaa tarjoutua mahdollisuus jatkaa vakituisessa työsuhteessa. Viikoittainen työaika on 37,5h.

Tulet toimimaan eri toimipisteiden myyntitiimien tukena. Tehtävät painottuvat myynnin taustatehtäviin kuten leasingsopimusten aktivointiin, tietojen syöttämiseen järjestelmiin, postitukseen, skannaukseen ja raportointiin. Tehtävässä toimit myös asiakasrajapinnassa sähköpostitse ja puhelimitse.

Etsimme ulospäinsuuntautunutta ja itsenäistä henkilöä, jolle myös rutiiniluonteiset työtehtävät ovat mieluisia. Henkilöllä tulisi olla rehellinen innostus ja kiinnostus leasingin kokonaiskuvaan. GRENKEn tulevaisuuden kasvutavoitteet mahdollistavat siirtymisen toisiin tehtäviin osaamisesi karttuessa.

Emme edellytä aikaisempaa kokemusta vastaavista tehtävistä, vaan saat kattavan perehdytyksen heti työsuhteesi alussa. Pääasiallisia työvälineitäsi ovat MS Office -ohjelmien, sähköpostin ja puhelimen lisäksi GRENKEn omat tietojärjestelmät, joihin sinut opastetaan perusteellisesti.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:
• Tarkkuutta ja huolellista työotetta sekä asiakaspalveluhenkisyyttä
• Ryhmätyötaitoja
• Oppimishalua ja innostunutta asennetta
• MS Office-osaamista

Arvostamme lisäksi:
• Soveltuvaa opintotaustaa (esim. tradenomi)
• Työkokemusta vastaavista tarkkuutta vaativista työtehtävistä tai esimerkiksi asiakaspalvelukokemusta
• Englannin, ruotsin ja saksan kielen taitoa
• Rahoitusalan opintoja

Mitä tarjoamme?
• Dynaamisen työskentelympäristön ja uudet viihtyisät toimistotilat hyvien kulkuyhteyksien päässä Aviapoliksessa
• Energisen tiimin sekä hauskan ja rennon meiningin
• Pitkäaikaisen ja oppimisen mahdollistavan työtehtävän
• Kiinteän kuukausipalkan ja mahdollisuuden toimialakohtaiseen bonukseen sekä hyvät henkilöstöedut

Työt alkavat sopimuksen mukaan elokuussa 2019. Jos kiinnostuit tehtävästä ja uskot olevasi etsimämme henkilö, täytä hakemus oheisen linkin kautta 23.5.2019 mennessä. Kerrothan hakemuksessasi myös palkkatoiveesi sekä mahdollisimman tarkasti itsestäsi ja osaamisestasi. Voit myös halutessasi kysyä lisätietoa tehtävästä Click Henkilöstöpalveluiden myyntipäällikkö Esa Riikoselta p.050 411 0372. Puhelintiedustelut arkisin klo 8-16.