(Poistunut julkaisusta)

Back office -toimihenkilöitä rahoitusalalle
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.8.2020

Oletko etsimässä kokoaikaista toimistotyötä kansainvälisestä rahoitusalan yrityksestä? Mikäli vastasit kyllä, kannattaa jatkaa lukemista!

Etsimme kansainväliselle rahoitusalan asiakkaallemme Helsinkiin back office -toimihenkilöitä vuoden loppuun kestävään määräaikaisuuteen. Työpaikka sijaitsee Helsingissä hyvien kulkuyhteyksien varrella.

Toivomme sinulta soveltuvaa kaupallista tai vastaavaa koulutusta ja katsomme eduksesi aiemman kokemuksen rahoitusalalta back office -arvopaperipalveluista. Työnkuvaasi kuuluvat erilaiset back office -tehtävät kuten arvopaperikauppojen selvitys, valuutta- ja rahamarkkinainstrumenttien käsittely sekä arvopapereiden säilytyspalveluihin liittyvät selvitystyöt ja yhtiötapahtumien käsittely.

Arvostamme erinomaisia vuorovaikutus- ja viestintätaitoja sekä aikaansaavaa ja oma-aloitteista otetta työhön. Suomen kielen taitosi on sujuvaa ja tulet toimeen myös englannin kielellä. Erityisen iloiseksi teet meidät ruotsin kielen osaamisella!

Haluamme turvata terveytesi ja varmistaa yhdenvertaisen haastattelukokemuksen hakijoille myös koronaviruksen aikana. Niinpä Baronalle hakeminen on helppoa myös poikkeuksellisessa tilanteessa. Rekrytoinneissa hyödynnämme puhelimen lisäksi videokysymyksiä tai -haastattelua. Se on vaivatonta ja turvallista!

Mikäli työtehtävä herätti kiinnostuksesi, lähetäthän hakemuksesi pikimmiten! Viimeistään kuitenkin 14.9.2020. Lisätietoja tehtävästä antaa Sanna Minkkinen joko sähköpostitse sanna.minkkinen@barona.fi tai puhelimitse, p. +358 44 033 4356.