(Poistunut julkaisusta)

Back office -toimihenkilö
Front

Alkuperäinen julkaisupäivä 6.4.2017

Toimintamme kasvaessa ja kehittyessä haemme vakituiseen työsuhteeseen:

BACK OFFICE -TOIMIHENKILÖÄ

täydentämään ammattitaitoista back office -tiimiämme. Työtehtäväsi liittyvät pääasiassa toteuttamiemme arvopaperikauppojen selvitykseen, maksuliikenteeseen sekä asiakasraportointiin.

Edellytykset

Sinulla on kaupallisen alan koulutus sekä vähintään 1-2 vuoden kokemus vastaavista arvopaperikauppojen selvitykseen, maksuliikenteeseen ja raportoitiin liittyvistä tehtävistä esim. pankki-, pankkiiriliike-, vakuutus- tai rahastomaailmassa.

Olet asiakaslähtöinen ja opit ja omaksut uusia asioita nopeasti. Olet erittäin huolellinen ja tarkka sekä pystyt toimimaan tehokkaasti myös kiireessä ja paineen alla. Nykyaikaiset tietotekniset apuvälineet ovat sinulle rutiinia.

Tarjoamme

Tarjoamme haastavan ja monipuolisen työympäristön Helsingin ydinkeskustassa sekä paikan alan arvostetuimpien osaajien tiimissä. Saat työtehtäviisi kattavan perehdytyksen sekä ammattitaitoisen tiimin tuen. Olet aktiivisesti mukana kehittämässä kasvavaa ja alalla edelläkävijänä tunnettua yritystämme.

Kiinnostuitko?

Lähetä hakemuksesi palkkatoivomuksineen 21.4.2017 mennessä osoitteeseen rekry@front.fi. Lisätietoja tehtävästä antaa back office päällikkö Anna Gawdzinski, puh. 040 8211544.