(Poistunut julkaisusta)

Back Office Clerk / Toimistotyöntekijöitä Turkuun
DB Schenker

Alkuperäinen julkaisupäivä 7.6.2019

DB Schenkerillä työskentelet osana globaalia logistiikan verkostoa, joka yhdistää maailman yritykset ja ihmiset. Laaja verkostomme antaa sinulle mahdollisuuden monipuoliseen urapolkuun sekä merkityksellisten asioiden parissa työskentelemiseen. DB Schenkerillä työskentelee yli 72 000 työntekijää eri puolilla maailmaa, Suomessa meitä on noin 1 300. Arvostamme monimuotoisuutta sekä erilaisia taustoja, näkökulmia ja osaamista. Työskentelemme yhdessä tiiminä – Here to move.

Haemme nyt kokoaikaisia ja osa-aikaisia toimistotyöntekijöitä Turkuun työskentelemään vienti- ja tuontiliikenteen tietotuotantoon liittyvien työtehtävien parissa. Työ sisältää paljon yhteydenpitoa sekä asiakkaiden että sisäisten sidosryhmien kanssa kotimaassa ja ulkomailla. 

Olet iloinen, oma-aloitteinen ja asiakaspalveluhenkisellä asenteella varustettu joko aikaisempaa kokemusta kerryttänyt osaaja tai kehittymispotentiaalia omaava tuore kyky. Tartut aktiivisesti uusiin tehtäviin ja omaat hyvät vuorovaikutus- ja neuvottelutaidot. Hallitset hyvin yleisimmät MS Office -ohjelmat ja pystyt työskentelemään sujuvasti sekä suomeksi että englanniksi. Ruotsin kielen taito on eduksi. Arvostamme aikaisempaa kokemusta logistiikka- tai toimistotehtävistä.

Tarjoamme mielenkiintoisia työtehtäviä, mukavat työtoverit ja mahdollisuuden kehittyä DB Schenkerin palveluksessa.

Lisätietoja tehtävästä antaa Eeva Pajunen, Head of Operational Excellence and Business Services, puh. 0405276078 ke 12.6. klo 14-15 tai pe 14.6. klo 13-14 tai sähköpostitse eeva.pajunen@dbschenker.com.

Hae tehtävää mahdollisimman nopeasti, kuitenkin viimeistään 23.6.2019 mennessä täyttämällä sähköinen hakemuslomake. Tehtävät täytetään heti sopivien henkilöiden löydyttyä. Muistathan kertoa hakemuksessasi oletko kiinnostunut kokoaika- vai osa-aikatyöstä.