Back Office assistentti
Newsec

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2019

Haluaisitko sinä työskennellä yrityksessä, joka on 100 prosenttisesti sitoutunut sinuun? Innostaako sinua yhteisö ja työkaverit, jotka ratkovat rinnallasi arjen haasteita ja mahdollistavat menestymisen työssäsi? Olemme matkalla Suomen suurimmaksi kiinteistöalan asiantuntijayritykseksi ja haluamme kutsua sinut mukaan asuntoliiketoimintayksikkömme kasvuun. Katso, mitä voimme sinulle tarjota! 

Newsecin asuntoliiketoimintayksikössä vastaamme asiakkaidemme 25 000 asunnon hallinnoinnista ja meitä on jo 120 osaavaa kollegaa. Kasvu jatkuu ja henkilöstö on meille selkeiden prosessien ohella kaikki kaikessa. Tästä kertoo myös työntekijöiden minimaalinen vaihtuvuus ja toistuva sijoittuminen Suomen parhaimpien työpaikkojen joukkoon. Tilanne on kuitenkin se, että uudet asiakkuudet ja erinomaisia asiakaskokemuksia tuottavat palvelumme sekä konseptimme ovat kiihdyttäneet kasvuamme edelleen ja tarvitsemme vahvistusta aktiiviseen joukkoomme asuntovuokraustiimiin.

Back Office assistenttina tulet toimimaan tiiviissä yhteistyössä kiinteistöalan eri osaajiemme kanssa. Työpaikkasi on Helsingin keskustan toimipisteessämme, jossa toimit asiakaspalvelijana Back Office -tiimissämme ja avustat asuntojen vuokraamisessa. Etsimme tiimiimme sopivaa kokoaikaista työntekijää, jonka työtehtäviin kuuluvat asuntovuokrauksen asiakkaiden palvelu eri kanavien kautta, irtisanomisilmoitusten käsittely, vuokrasopimusten hallinnointi ja arkistointi, avustavat markkinoinnin ja raportoinnin tehtävät. Edellytämme aiempaa kokemusta asiakaspalvelutehtävistä ja kokemusta kiinteistöalalta, ajokortti katsotaan eduksi tehtävässä.

Tämän lisäksi on mielestämme tärkeää, että

  • sinulla on kykyä omaksua nopeasti uutta ja haluat kehittää edelleen osaamistasi.
  • työskentelyotteeltasi olet järjestelmällinen ja huolellinen – vauhdikkaampinakin hetkinä sinulta onnistuu useiden asioiden yhtäaikainen edistäminen.
  • yhtä lailla kuin uskallat rohkeasti kysyä, jos et tiedä, uskallat myös tuoda esiin oman näkemyksesi ja mielipiteesi.
  • nautit sosiaalisista tilanteista ja taidat sujuvan, palvelualttiin ja vaikuttavan suullisen ja kirjallisen kommunikoinnin niin suomeksi kuin englanniksi.
  • olet ongelmanratkaisukykyinen, tarjoat omalta osaltasi uusia näkökulmia ja osallistut mielelläsi erilaisiin kehityshankkeisiin - et kuitenkaan kaihda rutiinitehtäviäkään

Mikäli sinua vielä kannustaa eteenpäin työsi tulokset ja onnistumiset arjen erilaisissa haasteissa, uskomme, että istut joukkoomme mainiosti.

Miten me teemme työelämästäsi parempaa?

Arvomme Passion for Colleagues and Clients, Excellence, Innovation ja Integrity näkyvät ja elävät arjessamme niin keskinäisessä kanssakäymisessämme, johtamisessa kuin liiketoiminnassamme. Ne eivät ole vain sanahelinää, vaan ne ovat siivittäneet meidät yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista.

Työkavereinasi autamme ja tuemme sinua, jotta onnistut ja menestyt kanssamme.

  • Meillä oikeasti viihdytään töissä. Arjessasi näkyykin positiivisuus. Sitä ruokkivat mutkaton työyhteisö ja onnistumiset työssämme.
  • Me koemme uuden oppimisen tärkeänä. Seuraamme suoriutumistamme ja haluamme ymmärtää, kuinka voimme kehittää omaa työskentelyämme ja prosessejamme.
  • Työssäsi mahdollistat työkavereidesi onnistumisen. Uskallamme myös luvata, että kanssamme koet ja opit varmasti uutta.

Mielessä kysymyksiä? Oletko valmis hakemaan työkaveriksemme? Mikäli sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, Marika juttelee mielellään niistä kanssasi lisää. Marikan tavoitat numerosta 040 747 8860 seuraavina aikoina:  8.11.2019 klo 13:00-14:00 tai 14.11.2019 klo 10:00-11:00. Voit myös laittaa sähköpostia marika.koivu@newsec.fi.

Tähän tehtävään voit hakea oheisen hakulomakkeen kautta 20.11.2019 mennessä. Paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä, joten toimi nopeasti, jos haluat olla mukana matkassamme. 

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot