(Poistunut julkaisusta)

Back Office Assistant
Newsec

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.10.2020

Oletko etsimässä uusia haasteita? Kaipaatko työtä, jossa taivaanrannassa ei näy synkkiä pilviä, vaan saat arkeesi vakautta ja tilaisuuden kehittää osaamistasi? Alalla, joka tarjoaa sinulle monimuotoisia uramahdollisuuksia, ja yrityksessä, jolle työntekijöiden menestyminen sekä hyvinvointi ovat prioriteetti numero yksi. 

Siinä tapauksessa tässä voisi olla oiva vaihtoehto! 

Etsimme nyt tiimiimme uusia kollegoita Helsinkiin ja Lappeenrantaan. Yli 50 osaajan asuntovuokraustiimimme vastaa tällä hetkellä sijoitusasiakkaidemme yli 25 000 asunnon vuokrauksesta ja täyttöasteesta. Sen lisäksi, että haluamme löytää asunnonhakijoille koteja, haluamme myös palvella sijoitusasiakkaitamme ylittäen heidän odotuksensa. Tässä olemmekin onnistuneet hyvin, ja asuntovuokrauksella onkin ollut tärkeä sija liiketoimintamme kasvussa. Asuntovuokrauksemme näkymät tulevaan ovat hyvät ja vakaat. Niinpä nytkin rekrytoimme mielellämme työkaveriksemme useampia osaajia.

Back Office Assistant -tehtävässä tulet työskentelemään asuntovuokrauksen tukitiimissä. Yhteinen tavoitteemme on luoda erinomaisia asiakaskokemuksia sekä saada hallinnoimamme asunnot vuokrattua asunnonhakijoiden tarpeisiin ja odotuksiin vastaten. Yhdessä me varmistamme, että kodit löytävät uudet asukkaat nopeasti ja mutkattomasti. Palvelet asunnonhakijoita ja asukkaitamme laaja-alaisesti eri kanavien kautta.

Asiakaspalvelutyön lisäksi käsittelet asuntojen irtisanomisilmoituksia, huolehdit vuokrasopimusten hallinnoinnista ja arkistoinnista, avustat markkinoinnin ja raportoinnin tehtävissä, sekä esittelet asuntoja uutta kotia etsiville hakijoillemme.

Tulet työskentelemään tiiviissä yhteistyössä asuntovuokraajien kanssa sekä teet yhteistyötä myös vuokrahallintomme ja taloyhtiöiden isännöitsijöiden kanssa.

Kuulostaako hyvältä? Siinä tapauksessa katso, millä taidoilla menestyt kanssamme.

Mikäli sinulla on vastaavista tehtävistä aiempaa kokemusta, loistavaa. Jos ei ole, nämä työt kyllä opit. Enemmänkin tässä työssä on kyse oikeasta asenteesta ja työskentelyotteesta kuin vuosien kokemuksesta. Työkokemusta sinulla on kuitenkin hyvä olla vaikkapa myynnin tai asiakaspalvelun parista.

Koska työssäsi toimit erilaisten ihmisten kanssa, on tärkeää, että se on sinulle luontevaa ja mielekästä. Olet aloitteellinen ja hallitset oman työskentelysi organisoinnin. Tartut toimeen positiivisen kautta ja saat asioita aikaan. Et myöskään kadota toimintakykyäsi pienessä paineessa tai muuttuvissa tilanteissa – pystyt hieman joustamaan tai tarttumaan puhelimeen, jos onnistunut lopputulos sitä edellyttää.

Tässä työssä tarvitset ajokorttia ja sujuvaa suomen sekä englannin kielen kirjallista ja suullista ilmaisuasi. Kaupallinen koulutus on myös varmasti eduksi.

Mistä matkasi kanssamme alkaa?

Tulet saamaan työhösi hyvin käytännönläheisen perehdytyksen. Suunnitelmallinen perehdytyksemme pohjustaa sinulle edellytykset onnistua omassa työssäsi heti sen alkumetreistä. Myöhemminkin voit luottaa siihen, että apua ja tukea on saatavilla. Me koko tiimi haluamme, että myös sinä menestyt työssäsi.

Mitä sinä saat kanssamme?

Arvomme Passion for Colleagues and Clients, Excellence, Innovation ja Integrity näkyvät ja elävät arjessamme niin keskinäisessä kanssakäymisessämme, johtamisessa kuin liiketoiminnassamme. Ne eivät ole vain sanahelinää, vaan ne ovat siivittäneet meidät yhdeksi Suomen parhaista työpaikoista.

  • Meillä oikeasti viihdytään töissä. Arjessasi näkyykin positiivisuus. Sitä ruokkivat mutkaton työyhteisö ja onnistumiset työssämme.
  • Kanssamme työskentelet yhteisössä, joka ei alita rimaa tai jätä asioita lojumaan. Me teemme työtämme ylpeydellä mutta emme liian vakavasti – tosissaan mutta emme totisesti.
  • Me koemme uuden oppimisen tärkeänä. Seuraamme suoriutumistamme ja haluamme ymmärtää, kuinka voimme kehittää omaa työskentelyämme ja prosessejamme.
  • Työssäsi mahdollistat työkavereidesi onnistumisen. Uskallamme myös luvata, että kanssamme koet ja opit varmasti uutta.
  • Meillä pystyt vaikuttamaan siihen mitä, miten ja missä työsi teet. Etätyö on meillä normaalia arkea siinä missä arjen joustot. Kun itse aikataulutat ja suunnittelet omat työsi, ajan myötä sinusta kehittyy todellinen ajankäytönhallinnan mestari, jos et sellainen jo olekin.
  • Yksi työn rikkauksista on se, että päiväsi eivät toistu samanlaisina. Päiviin mahtuu vauhtia ja kohtaamisia. Ei mustaharmautta vaan värejä ja iloa.
  • Toimialamme ja työmme ei ole niitä kaikista suhdanneherkimpiä. Niinpä kanssamme vältät pahimmat turbulenssit saaden arkeesi turvaa ja vakautta.

Millaiset työkaverit saat?

Meillä on tiimissä ja talossa mutkaton tekemisen meininki. Sitä ryydittää ehkä joskus hieman vinksahtanut huumori. Töitä teemme paljon ja tosissaan mutta emme koskaan totisesti ja ryppyotsaisesti. Vaikka työmme on itsenäistä ja myös etänä tapahtuvaa, teemme töitä usein yhdessä. Olemmekin toisillemme läsnä ja kuuntelemme toisiamme. Vaikutamme myös jokainen siihen, millainen on kulttuurimme, ja miten toimintaamme kehitämme.

Miltä kuulostaa? Voisitko sinä olla etsimämme työkaveri?

Kasvumatkallemme mukaan ja tähän Back Office Assistant -tehtävään voit hakea hakulomakkeen kautta, Helsinkiin haku päättyy 10.11.2020 ja Lappeenrantaan 18.11.2020. Käymme hakemuksia läpi ja tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana, älä siis suotta odottele viimeiseen päivään.

Mikäli sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, Marika juttelee mielellään niistä kanssasi lisää. Marikan tavoitat puhelimitse keskiviikkona 4.11.2020 klo 13-14 ja tiistaina 10.11.2020 klo 12-13 numerosta 040 747 8860. Voit myös laittaa sähköpostia osoitteeseen marika.koivu@newsec.fi.