(Poistunut julkaisusta)

Back Office Assistant - Myynnin tuki
Oy Swegon Ab

Alkuperäinen julkaisupäivä 15.1.2020

 

GREAT THINGS WE DO!

 

Customer Empathy – Trust – Commitment. Swegonilaisena tuot arvojemme mukaisesti lisäarvoa asiakkaidemme ydinliiketoimintaan mahdollistamalla parhaat ratkaisut ilmanvaihdon tarpeisiin.


Haluatko laajentaa osaamistasi ja kehittyä asiantuntijaksi avoimessa, innostavassa ja yhdessä tekemisen työyhteisössä? Teemme työtämme paremman sisäilman puolesta. Innovatiiviset tuotteemme varmistavat rakennuksiin laadukkaan ja energiatehokaan ilmanvaihdon ja näin saamme ihmiset ja ympäristön voimaan paremmin. Swegonilaisena teet työtäsi kansainvälisessä yrityksessä, joka on laajentunut menestyksekkäästi. Meitä Swegonilaisia on suomessa yli sata, koko maailmassa yli 2400.

Toimintamme ja tuotteemme vievät kehitystä eteenpäin ja vaikutamme ihmisten arkeen sekä Suomessa että eri puolilla maailmaa. 


Tervetuloa osaajien joukkoon! 

Haemme energiseen tiimiimme Back Office -assistenttia konttorillemme Espoon Leppävaaraan.  Tärkeimmät tehtäväsi ovat asiakkaidemme tilauksiin liittyvät järjestelyt, kyselyt ja toimenpiteet sekä tilauksiin liittyvä asiakaspalvelu yhteistyössä myyjiemme kanssa. Toimit linkkinä tehtaidemme, myyntimme ja asiakkaidemme välillä.

 

Päivittäisessä työssämme käytämme Infor M3 toiminnanohjausjärjestelmää sekä CRM-järjestelmää. Odotamme, että hallitset sujuvasti Office-ohjelmat, M3-järjestelmän käyttökokemus on selkeä etu. Tärkeässä roolissa on myös kielitaito, asioit sujuvasti suomeksi ja englanniksi, ruotsin kielen taito on ehdoton plussa.

 

Asiakasrajapinnassa toimiminen on sinulle luontevaa ja pidät työskentelystä ihmisten kanssa. Sinulla on aktiivinen ote omaan tekemiseesi ja pystyt kantamaan vastuuta. Työskentelet tehokkaasti myös paineen alla. Olet innokas oppimaan uutta ja uusien työtapojen kehittäminen ja omaksuminen on sinulle luonteva osa työprosessia.  


Etsimme ulospäinsuuntautunutta arjen sankaria, jolle myös rutiiniluonteiset työtehtävät ovat mieluisia. Tehtävä sopii järjestelmälliselle ja huolelliselle tekijälle, joka on kiinnostunut pitkäaikaisesta työsuhteesta dynaamisessa ja viihtyisässä työympäristössä.  

 

Etene kohti tavoitteitasi 

Lopullinen toimenkuvasi tulevaisuudessa muodostuu mielenkiintosi, kokemuksesi ja osaamisesi mukaisesti. Yrityksemme mahdollistaa monipuolisen osaamisen kasvattamisen ja pyrimme kehittämään toimenkuvia siten, että ne tarjoavat sopivasti lisää haasteita urasi edetessä.


Tehtävän osalta odotamme sinulta soveltuvan koulutuksen ja kokemuksen lisäksi kykyä työskennellä sekä itsenäisesti että osana tiimiä.



Hakuohjeet

Lähetä hakemuksesi osoitteella rekrytointi@swegon.com otsikolla Back Office. Liitä mukaan CV:si ja mahdolliset muut liitteet, jotka tuovat esille osaamistasi avoimen työtehtävän osalta. Kerro myös palkkatoiveesi ja milloin olet valmis aloittamaan.

Odotamme jo innolla hakemustasi, joten jätä se viimeistään 29.1.2020. Käynnistämme haastattelut jo hakuaikana. 



Lisätietoja tehtävästä antaa HR Director Jaana Kytöluhta, 040 – 552 2546

 

Kiinnostuitko? – Tartu haasteeseen ja liity edelläkävijöiden joukkoon!