(Poistunut julkaisusta)

Back Office Assistant, asuntovuokrahallinto
Newsec

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.2.2021

Haluaisitko sinä työskennellä asiantuntijana yrityksessä, joka on 100 prosenttisesti sitoutunut sinuun? Innostaako sinua yhteisö ja työkaverit, jotka ratkovat rinnallasi arjen haasteita ja mahdollistavat menestymisen työssäsi? Olemme matkalla Suomen suurimmaksi kiinteistöalan asiantuntijayritykseksi ja haluamme kutsua sinut mukaan näköalapaikalle kasvavaan vuokrahallinnon yksikköömme asiantuntijaksi!

Asuntovuokrahallinnon Back Office Assistant –tehtävässä tulet työskentelemään asuntovuokrahallinnon tiimissä. Vastuullasi on päivittäinen asiakaspalvelu ystävällisellä asenteella sekä puhelimitse että sähköpostitse. Lisäksi tehtäviisi kuuluu reskontran avustavia tehtäviä, kuten esim. vakuuksien palautusta, kulutuslaskutusta ja laskujen kirjaamista. Työlläsi tuet vuokrahallinnon asiantuntijoita päivittäisissä rutiineissa ja samalla autat koko tiimiä onnistumaan.

Pääset työskentelemään monikanavaisessa palveluympäristössä, jossa teet myös yhteistyötä kirjanpidon, vuokrauksen, koordinaattoreiden ja isännöitsijöiden kanssa. Työtehtävät sisältävät päivittäisiä ja kuukausittain toistuvia rutiineja, mutta harvoin yksikään päivä on samanlainen. Tehtävässä pääset kasvattamaan omaa osaamistasi ja tarjoamme mahdollisuuden olla mukana prosessien ja asiakaspalvelun kehittämisessä.

Alkumetreillä

Tulet saamaan työhösi käytännönläheisen perehdytyksen. Pääset tutustumaan asiakkuuksiimme, tietojärjestelmiimme sekä uusiin työkavereihisi. Huomaat nopeasti, että arvomme Passion for Colleagues and Clients, Excellence, Innovation ja Integrity näkyvät ja elävät arjessamme niin keskinäisessä kanssakäymisessämme, johtamisessa kuin liiketoiminnassamme. Tulet saamaan kaiken tarvitsemasi tuen, jotta pääset sinuksi liittyvien asioiden ja elementtien kanssa. Myöhemminkin voit luottaa siihen, että apua ja tukea on saatavilla. Me koko tiimi haluamme, että myös sinä menestyt työssäsi!

Työskentelytapamme

Meillä on tiimissä ja talossa positiivinen tekemisen meininki. Töitä teemme paljon ja tosissaan mutta emme koskaan totisesti ja ryppyotsaisesti. Vaikka työmme on itsenäistä ja myös etänä tapahtuvaa, teemme töitä usein yhdessä. Olemme toisillemme läsnä ja kuuntelemme. Sparraamme, autamme ja iloitsemme yhdessä onnistumisesta. Valittamisen ja murehtimisen sijaan keskitymme ratkaisuihin.

Miltä kuulostaa? Voisitko sinä olla etsimämme työkaveri?

Mitä sinä saat kanssamme?

  • Saat työkaveriksesi ja sparraajiksesi alamme parhaat kollegat. Lähes 30 osaajan tiimimme vastaa sijoitusasiakkaidemme 30 000 asunnon vuokrahallinnosta ja koko yli 600 osaajan joukkomme on myös tukenasi. Et ole koskaan yksin, vaikka työsi itsenäistä onkin.
  • Tarjoamme elämääsi joustavuutta. Tiedämme työntekijän onnistuvan työssään parhaiten, kun työ ja vapaa-aika ovat balanssissa. Vuokrahallinnossa arkemme on välillä hektistä asiakaspalvelua ja sopimusasioiden selvittelyä sekä raportointiaikataulujen myötäilyä. Osittainen etätyö on meillä normaalia arkea siinä missä arjen joustot.
  • Olemme tutkitusti yksi Suomen parhaista työpaikoista. Tulosten taustalla on mutkaton työyhteisömme ja onnistumiset työssämme. Panostamme työntekijöiden kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin ja autamme aina kaveria.
  • Me panostamme ihmisiin – myös sinuun, sinun yksilöllisiä tarpeitasi ja kiinnostuksen kohteitasi herkällä korvalla kuunnellen. Me palkitsemme onnistumisista ja annamme sinulle tilaa kehittyä sekä kasvaa roolissasi. Pidämme huolta osaamisestasi talon sisäisillä koulutuksilla sekä tarjoamalla koulutusta myös yhteistyössä Kiinteistöalan Koulutuskeskuksen kanssa.
  • Pohjoismaiden suurimpana alan toimijana ja kasvavana yrityksenä meidän on mahdollista tarjota sinulle pitkäaikainen ja luotettava työpaikka. Meillä on eväät, tahto ja kyky kasvaa Suomen suurimmaksi ja sen aiomme tehdä. Tulet siis kanssamme varmasti oppimaan uutta ja kehittymään kiinteistöalan huippuosaajaksi.

Joko vakuutuit, että me voisimme olla Sinun uusi työpaikka?

Millä taidoilla menestyt kanssamme?

Asuntovuokrahallinnon Back Office Assistenttina toivomme sinulta aiempaa kokemusta asiakaspalvelusta sekä ymmärrystä reskontran prosessien toiminnasta. Olet esim. työskennellyt aiemmin Call Centerissä /puhelinasiakaspalvelussa tai sinulta löytyy jonkin verran kokemusta avustavista taloushallinnon tehtävistä.

Ratkaisevaa menestymisen kannalta on työskentelyotteesi ja asenteesi. Asiakaspalvelun tulisi olla sinulle luontevaa ja mielekästä, etkä pienen paineen alla tai muuttuvissa tilanteissä menetä toimintakykyäsi vaan pystyt tekemään tarvittaessa nopeitakin ratkaisuja. Toisinaan tehtävässä on tarpeen hieman joustaa ja tarttua reippaasti myös puhelimeen, jos onnistunut lopputulos sitä edellyttää. Olet myös aloitteellinen tiimipelaaja, joka on valmis aina auttamaan ja selvittämään asioita. Viihdyt ihmisten parissa, sekä osaat viestiä tarvittaessa myös englannin kielellä.

Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi. Aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä kiinteistötoimialalta on eduksi, mutta ei ehdotonta.

Arvostamme alan tutkintoja, mutta tarvittaessa näitä pääsee myös meidän kauttamme suorittamaan.

Tuntuuko tehtävä sinulle sopivalta? Hienoa, kerro meille itsestäsi! 

Mikäli sinulle heräsi kysyttävää tehtävääsi tai meillä työskentelyyn liittyen, voit olla yhteydessä joko Anna Soiluvaan tai Tytti Ahvenkoskeen. Annaa voit tavoitella arkisin klo 9-15 välillä numerosta 040 1825310 tai sähköpostitse: anna.soiluva@newsec.fi Tyttiä voit tavoitella arkisin klo 9-15 välillä numerosta 044 5736726 tai sähköpostitse: tytti.ahvenkoski@newsec.fi

Jos päätit jo tämän roolin olevan juuri sinulle sopiva, voit hakea tehtävään oheisen hakulomakkeen kautta 24.2.2021 mennessä. Laita hakemukselle mukaan palkkatoiveesi. Käymme hakemuksia läpi ja tapaamme tehtävästä kiinnostuneita jo hakuaikana, joten älä suotta odota viimeiseen päivään vaan hae pikimmiten.