Back office asiantuntijana toimit erilaisissa selvityksen, maksuliikenteen sekä säilytyksen tehtävissä. Tehtäviisi voi sisältyä asiakkaan säilytyksen avaamiseen liittyviä tehtäviä, eri instrumenttien selvityksen ja maksuliikenteen hoitamista, yhtiötapahtumien käsittelyä, täsmäyttämistä ja raportoinnin tukitehtäviä. Työtehtävät ovat vaihtelevia ja mukautuvat oman osaamisesi mukaan. Back office asiantuntijan tehtävässä saat erinomaisen kokonaiskuvan varainhoidon toimintaan. Olet osa isoa tiimiä ja pääset hyvin kehittämään finanssialan osaamistasi.
Tehtävä on toistaiseksi voimassa oleva. Toimipaikka on Helsinki.
Toivomme, että sinulla on
• Kokemusta ja ymmärrystä vastaavanlaisista tehtävistä rahoitusalalta
• Kokemus tilinhoitajayhteisön sekä yhtiötapahtumien ja maksuliikenne tehtävistä täydentää hyvin osaamistasi
• Tarkkuutta ja kykyä omaksua nopeasti uusia asioita
• Hyvät vuorovaikutustaidot
• Huolellinen työskentelytapa
• Paineensietokykyä ja itseohjautuvuutta
• MS Office työkalujen sujuva käyttö
Tarjoamme sinulle
• Loistavan oppimispaikan suuren muutostyön keskiössä
• Vaihtelevia työtehtäviä
• Mahdollisuuden kehittyä työtehtävissä
• Mukavat kollegat
Tervetuloa mukaan osaksi Aktian palkittua varainhoidon liiketoimintaa!
Lisätietoja tehtävästä antaa Kaarina Wadén, puhelin 050 563 7944. Hänet tavoittaa 16.5.2022 kello 14–16 tai tiistaina 17.5.2022 kello 14-15:30.
Haethan tehtävää viimeistään 29.5.2022, täytämme paikan heti sopivan henkilön löydyttyä.
Me Aktiassa ajattelemme pidemmälle. Tarjoamme asiakkaillemme kokonaisvaltaisia pankki- ja rahoituspalveluja sekä parasta ja palkittua varainhoitoa. Strategiamme ytimessä on olla maan johtava varainhoitajapankki ja paras kumppani kuluttajille, yrityksille ja yhteisöille matkalla vastuulliseen vaurastumiseen. Laaja tuotetarjoama, huippuosaaminen salkunhoidossa sekä laadukas yksityispankkitoiminta ovat Aktian varainhoidon keskiössä.
Haemme nyt joukkoomme vakituista Back office asiantuntijaa edesauttamaan erinomaista asiakaskokemusta muutoksen keskellä.