(Poistunut julkaisusta)

Back Office -asiantuntija
OP

Alkuperäinen julkaisupäivä 9.3.2018

Me OPssä etenemme askel askeleelta maailmanluokan palvelutoimijaksi. Asiakas keskiöön -muutosmatkaa tehdään investoimalla merkittäviä summia teknologian ja digitaalisten palveluiden kehittämiseen ja käyttöönottoon sekä palvelutuotannon sujuvoittamiseen. Osuuspankit panostavat valtakunnallisesti jatkossa entistä enemmän sekä asiakaskohtaamisiin että myyntiin ja keskittivät siksi taustatoimintojaan meille Keskitettyyn palvelutuotantoon eli Kepaan.

Vahvistamme yksikköämme palkkaamalla määräaikaisen (perhevapaan sijaisuus 31.08.2019 asti) Back Office -asiantuntijan arvopaperipalveluihin Helsinkiin.

TEHOKAS JA PERIKSIANTAMATON VARALLISUUDENHOIDON BACK OFFICE-TOIMINTOJEN ASIANTUNTIJA

Arvopaperipalveluiden yksikössä tuotamme palveluita OPn Varallisuudenhoidolle. Back office-asiantuntijana tehtäviisi kuuluu Suurasiakkuudet-tiimin päivittäisen back office -tuotantoprosessien hoitaminen kokonaisvaltaisesti itsenäisesti ja tuloksellisesti. Toimessa vaikutetaan asiakkaiden päivittäisen back office -prosessin laadukkaaseen sujumiseen. Tehtävinäsi tulee olemaan asiakassalkkujen ylläpito, kassanhallinta, tilien ja omaisuuden täsmäytykset. Lisäksi tiimin tehtäviin kuuluu Unitlink- kannan BO-tehtävät, sekä pääoma- ja kiinteistörahastosijoitusten hallinnointi ja hintojen laskeminen. Tehtäväkuvasi tarkentuu myöhemmin. Vastuulla on myös olemassa olevien prosessien prosessikuvausten ja ohjeiden ajantasaisuudesta vastaaminen ja kehittäminen.

Back office-asiantuntijana olet tärkeässä asemassa luotettavan ja onnistuneen asiantuntijatyön toteuttamisessa; pidät rutiinitehtävien operatiiviset virheet minimissä, pidät huolta aikataulullisen palvelulupauksemme täyttämisestä tiukan päivittäisen aikabudjetin puitteissa ja tunnistat prosesseissa mahdollisia kehityskohteita. Työ on osin hyvin itsenäistä ja harkintaa vaativaa, mutta ympärilläsi ja tukenasi on asiantunteva tiimi ja tarkoin määritellyt prosessit toimintaohjeineen. Jos siis olet parhaimmillasi tarkkuutta vaativassa ja itsenäisessä työssä luotettuna varallisuudenhoidon alueen asiantuntijana, tämä tehtävä on sinua varten!

Odotamme sinun:

  • suorittavan päivittäiset rutiinitehtävät itsenäisesti.
  • tuntevan sijoitusinstrumentit ja arvopaperikaupan prosessit hyvin.
  • huolehtivan asiakassalkkujen ajantasaisuudesta ja toimivan ”Kerralla kuntoon” -palvelulupauksemme mukaisesti. 
  • osoittavan proaktiivista otetta toimintatapojen jatkuvassa parantamisessa sekä soveltamis- ja ongelmanratkaisukykyä erilaisissa arjen tilanteissa.

Finanssimaailman asiakaspalvelu ei ole enää samanlaista mitä 10-20 vuotta sitten. Rutiinitehtävät siirtyvät roboteille ja asiantuntemukseen liittyvät vaatimukset korostuvat työssämme. Muuttuvien työvälineiden ja toimenkuvien aikakautena kyky säilyttää toimintavarmuus jatkuvan kehittämisen ilmapiirissä on ensiarvoisen tärkeää.

OIKEAN OSAAJAN TUNNUSMERKIT

Me OPlla elämme vahvasti muutoksen aikaa. Muutoksen mahdollistamiseksi tarvitsemme tehokkaita töiden edistäjiä, asioiden selvittäjiä sekä periksiantamattomia loppuunsaattajia. Ennen kaikkea tässä tehtävässä ratkaisee oikea asenne ja omat kyvykkyydet!

Korostamme valintakriteereissä:

  • paineensietokykyä ja vuorovaikutustaitoja,
  • sujuvaa englannin kielen taitoa,
  • halua tuottaa tehokkaasti ja laadukkaasti ylivertaisia asiakaskokemuksia,
  • kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä sekä
  • digiajan teknisiä taitoja ja Simcorp Dimension -salkunhallintajärjestelmän tuntemusta.

MITÄ TARJOAMME SINULLE

OP Ryhmä edistää strategiaansa näkyvästi ja kutsuu henkilöstön vahvasti mukaan kehittämään tulevaisuuden OPta. Tarvitsemme joukkoomme lisää vastuunkantajia ja asiantuntemustaan mielellään kehittäviä osaajia. Tarjoamme sinulle kattavan perehdytyksen työhösi sekä työnohjauksen. Meille on tärkeää, että jokaisen on mahdollista kehittyä työn kautta ja tässä sinua tukevat tiimisi muut asiantuntijat ja esimies. Et siis tule jäämään tehtävissäsi yksin. Lisäksi tarjoamme laajat työsuhde-edut sekä ison talon tarjoamat lukuisat erilaiset uramahdollisuudet.

HAKUOHJEET

Hae tehtävää lähettämällä hakemuksesi ja ansioluettelosi meille 18.3.2018 mennessä OPn urasivuston kautta.

Kuulemme mielellämme lisää osaamisestasi ja motivaatiostasi. Ethän kuitenkaan jätä hakemista viime metreille, sillä aloitamme hakemusten käsittelyn jo hakuaikana. Jos sinulla on mielessä kysymyksiä tehtävästä tai meillä työskentelystä, voit olla yhteydessä Kristiina Mannerheimoon. Kristiinan tavoitat numerosta 040 568 9060.

Tehtävään valittavalta henkilöltä tarkistetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti ja terveyskysely.