(Poistunut julkaisusta)

Back office -asiantuntija Helsinkiin
Opset Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.2.2018
Haemme Helsinkiin määräaikaiseen vuokratyösuhteeseen OP Asiakaspalvelut Oy:lle, Arvopaperipalveluihin

Back office -asiantuntijaa



Tehtävät

Arvopaperipalveluiden yksikössä tuotetaan palveluita OPn Varallisuudenhoidolle. Back office -asiantuntijana tehtäviisi kuuluu:

•Sijoitusrahastojen päivittäinen arvonlaskenta
•Arvopaperi- ja johdannaiskauppojen valvonta, täsmäytykset sekä omaisuuden täsmäytys
•Maksuliikenteestä huolehtiminen sekä likviditeetin hallinta
•Yhtiötapahtumien ja muun sijoitusomaisuuden eri salkkutapahtumien valvonta ja ylläpito
•Päivittäinen yhteistyö kotimaisten sekä ulkomaisten yhteistyökumppaneiden kanssa


Back office -asiantuntijana olet tärkeässä asemassa luotettavan ja onnistuneen asiantuntijatyön toteuttamisessa. Työ on osin hyvin itsenäistä ja harkintaa vaativaa, mutta ympärilläsi ja tukenasi on asiantunteva tiimi ja tarkoin määritellyt prosessit toimintaohjeineen.

Odotamme

Toivomme sinulta seuraavia asioita:
•Periksiantamatonta otetta
•Hyviä suullisia ja kirjallisia viestintätaitoja
•Halua tuottaa tehokkaasti ja laadukkaasti ylivertaisia asiakaskokemuksia
•Kykyä toimia tehokkaasti tapahtumarikkaassa ympäristössä
•Digiajan teknisiä taitoja
•Kokemusta rahoitusalasta
•Tarkkuutta ja huolellisuutta
•Englanninkielentaito on edellytys tehtävään.

Kaupallinen koulutustausta katsotaan eduksi.


Pankki- ja vakuutusalalla työskenteleviltä odotetaan ehdotonta luottamusta, joten luottotietojesi tulee olla kunnossa.

Tarjoamme

Tarjoamme kattavan perehdytyksen työhön, työnohjauksen sekä tukea tiimin muilta asiantuntijoilta ja esimieheltä. Tarjoamme kokoaikaisen (37,5 h/vko) määräaikaisen vuokratyösuhteen 30.9.2018 asti. Työt alkavat sopimuksen mukaan mahdollisimman pian.

Hakuaika tehtävään päättyy 17.2.2018 mutta haethan mahdollisimman pian, sillä käsittelemme hakemuksia jo hakuaikana.

Hakulinkki:



Tiedot

Haku päättyy: 17.2., hae heti
Työ alkaa: Mahdollisimman pian
Työsuhde: Määräaikainen 30.9.2018 asti
Työaika: 37,5 h/vko
Toimeksiantaja: OP Asiakaspalvelut Oy
Paikkakunta: Helsinki


Vuonna 2001 perustettu Opset on OPn ISS Palveluiden yhteisomistusyritys, joka tukee OP Ryhmän menestystä tuottamalla laadukkaita ja kustannustehokkaita toimisto- ja asiantuntijapalveluita niin finanssipalveluiden, terveydenhuollon kuin palvelukehityksenkin saralla.

Opset on täysin kotimainen ja vakavarainen yritys. Vuonna 2016 liikevaihtomme oli yli 26 miljoonaa euroa. Joukoissamme työskentelee yli 1000 toimisto- ja asiantuntijapalveluiden ammattilaista. Toimintakenttiä ovat esimerkiksi monikanavainen asiakaspalvelu, digitointi- ja talouspalvelut, digitaalinen viestintä sekä monet asiantuntijatehtävät henkilöstövuokrauksena. Toimimme Suomessa 8 paikkakunnalla.

Great Place to Work -sertifikaatin saanut Opset on auktorisoitu henkilöstöpalveluyritys ja noudatamme alan reiluja käytäntöjä.