B2B-Myyntineuvottelijoita, kokoaikainen, Elisa Oyj, Tampere
Elisa Oyj

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 22.9.2021

Tunnetko paloa laadukasta ja asiakaslähtöistä myyntiä kohtaan? Löytyykö sinulta tässä roolissa hyödyllisiä pehmeitä taitoja, kuten sosiaalista varmuutta, tavoitekeskeisyyttä ja sitkeyttä? Jos vastasit kyllä, saatat olla etsimämme B2B-Myyntineuvottelija! 

Etsimme sinua
Me Clevryllä etsimme asiakkaallemme, Elisa Oyj:lle, B2B-Myyntineuvottelijan- positioon uusia myynnin kasvavia tähtiä. Tehtävä on vakituinen ja sijainti Vuolteenkadulla Tampereen ydinkeskustassa. Tehtävä on ensimmäisten 6 kuukauden ajan osa-aikainen (30 h/viikko) ja 6 kk jälkeen kokoaikainen (37,5 h/viikko). Tehtävässä tulet työllistymään Clevryn kautta Elisa Oyj:lle ja aloitus tehtävässä on 12.10.2021 tai 2.11.2021. Työajat asettuvat arkipäiviin ja töitä tehdään toimistoaikoina. Tehtävä alkaa koulutuksilla ja kattavalla perehdytyksellä, jotta saat kaikki tarvittavat eväät starttiin!

Tehtävässä palvelet aluksi pienyrittäjien tarpeita ja taitojesi kehittyessä pääset toimimaan myös isompien yritysten parissa. Alussa keskityt uusasiakashankintaan ja myöhemmin työnkuvaasi kuuluu myös nykyasiakkaiden kontaktointia, liidien käsittelyä ja inbound-myyntiä. Työssäsi pyrit kartoittamaan yritysasiakkaiden tarpeita ja keskustelemaan asiakkaan tuotevalikoimasta sekä sen laajentamisesta ja päivittämisestä. Tässä roolissa menestymistä tukevat tärkeimmät pehmeät taidot ovat tavoitekeskeisyys, sosiaalinen varmuus ja sinnikkyys. Koulutustausta ja aiempi työkokemus yritysmyynnin parista on eduksi, mutta ei välttämätöntä – oikeanlainen asenne ja into ratkaisevat tässä tehtävässä. Sinun ei tarvitse olla siis vielä valmis yritysmyynnin ammattilainen, voit olla myös alanvaihtaja tai vasta työelämään siirtyvä tulevaisuuden kyky! 

Tämä työ tarjoaa sinulle upean mahdollisuuden kehittyä laadukkaan yritysmyynnin ammattilaiseksi. Tämä tehtävä tarjoaa myös pitkän urapolun yrityksessä, joka pyrkii aktiivisesti kehittämään työntekijöitään eteenpäin. Pääset vaikuttamaan työlläsi omaan osaamiseesi, urapolkuusi ja ansaintatasoosi. 

Asiakasyritys
Elisa Oyj on suomalainen tietoliikenne- ja digitaalisten palveluiden markkinajohtaja. Elisan tehtävänä on tuoda digitalisaatiolla ratkaisuja, jotka ovat tärkeitä ihmisille ja yhteiskunnan kestävälle kehitykselle. Innostus hyödyntää uutta tekniikkaa ja työtapoja on kulkenut mukana Elinsan lähes 140-vuotisella taipaleella. Elisa palvelee yli 2,8 miljoonaa asiakasta Suomessa ja Virossa sekä kansainvälisesti. Elisalla työskennellään joka päivä määrätietoisesti asiakaskokemuksen ja laadun kehittämiseksi. Tutustu asiakkaaseemme tarkemmin: https://elisa.fi/yhtiotieto/

Pääasialliset tehtävät

  • Asiakastapaamisten sopiminen ja pitäminen yritysasiakkaiden kanssa puhelimitse ja Teamssilla
  • Asiakaslähtöinen tarpeiden kartoitus ja yritysasiakkaan tuotevalikoiman laajentaminen

Odotamme sinulta

  • Asiakaslähtöisyyttä ja kykyä huomioida asiakkaan tarpeita laajasti
  • Tuloshakuisuutta ja motivaatiota menestyä myynnin tehtävissä
  • Suomen kielen osaamista

Tarjoamme sinulle

  • Kannustavan, hauskan, kepeän ja kehitystäsi aidosti tukevan ja kuuntelevan yrityskulttuurin
  • Mahdollisuuden kehittyä yritysmyynnin rautaiseksi ammattilaiseksi
  • Kattavan perehdytyksen osaavan ja sinua tukevan tiimin toimesta
  • Pitkän urapolun ja laajat kehittymismahdollisuudet Elisalla. Kun olet edennyt uusista asiakkaista nykyasiakkaisiin, voit edetä vielä yritysten vastuuhenkilöksi ja esimerkiksi Team Lead-roolia kohti
  • Provisiomallin joka kannustaa ja motivoi. Takuupohjan lisäksi pääset tienaamaan kannusteita. Keskiarvon mukaan uudet myyjät tienaavat n.16e/h.
  • Arkipäiviin ja toimistoaikoihin sijoittuvan työn moderneissa ja viihtyisissä työtiloissa aivan Tampereen keskustassa
Hae tehtävään heti!
Mikäli tunnistit itsesi yllä mainitusta, niin haethan tehtävään nopeasti, sillä etenemme heti potentiaalisten hakijoiden kanssa. Viimeinen hakupäivä on 28.10.2021, mutta nopeus on valttia! Lisätietoja tehtävästä antaa Recruitment Team Manager Tiia Mäenpää (tiia.maenpaa@clevry.com). Huomioithan, ettemme voi tietosuojasyistä ottaa hakemuksia vastaan sähköpostitse, ja hoidamme asiakasyrityksen puolesta kaikki tiedustelut työpaikkaan liittyen.

Lisätietoa rekrytointiprosessistamme
Me Clevryllä uskomme siihen, että työntekijän menestyksen tehtävässä ratkaisevat kovia taitoja paremmin pehmeät taidot ja halu kehittyä. Tämän vuoksi rekrytointiprosessiimme kuuluu psykometriset arvioinnit, jotka kartoittavat roolissa tarvittavia pehmeitä taitojasi sekä kognitiivisia kykyjäsi. Kartoittamalla työn kannalta kriittisiä pehmeitä taitoja, voimme auttaa työnhakijoita tunnistamaan ja sanoittamaan omia vahvuuksiaan paremmin sekä työllistymään helpommin ja nopeammin.

Meidän kautta hakiessasi saat myös itsellesi myöhempää käyttöä varten henkilökohtaisen palauteraportin, joka perustuu tekemääsi persoonallisuusarviointiin. Hakuprosessiimme kuuluu myös haastattelu sekä Clevryllä että asiakasyrityksessä, joten rekrytoinnin edetessä pääset tutustumaan vielä paremmin meihin molempiin.

Lisätietoa Clevrystä
Yli 30 vuoden ajan me olemme olleet muuttamassa työelämää pehmeitä taitoja korostavaan suuntaan rekrytointien, henkilöarviointien ja liikkeenjohdon konsultoinnin avulla. Me toimimme globaalisti Pohjois-Amerikasta Singaporeen erilaisten asiakkaiden, konsulttien ja kandidaattien kanssa, ja meidän pääkonttorimme sijaitsevat Helsingissä, Tukholmassa ja Brightonissa. Me tarjoamme palvelukseenne yli 150 pehmeiden taitojen tunnistamiseen serfioitua rekrytoijaa, psykologia ja asiantuntijaa. Me rakennamme parempaa työelämää yhdistämällä toisilleen sopivimmat työnhakijat ja työnantajat keskenään!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1502578
  • Tehtäväalue: IT, Myyntitehtävät, Toimistotyö
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 28.10.2021
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Henni Kovanen (henni.kovanen (a) clevry.com)
  • Puhelin: +358405319270
  • Sijainti: Tampere