(Poistunut julkaisusta)

Avoin hakemus Service Desk -tehtäviin Pääkaupunkiseudulle
Experis

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.8.2020

Meillä on Experiksellä avoin haku Service Desk -tehtäviin asiakkaillemme. Vaikkei tehtäviä ole juuri nyt avoinna, voit silti olla etsimämme henkilö ja sopivia tehtäviä avautua pikaisestikin! Käymme hakemuksia jatkuvasti läpi ja olemme yhteydessä, kun sopivia tehtäviä asiakkaillamme avautuu.


Service Desk työhön kuuluu sisään tulevien yhteydenottojen vastaanottaminen, käsitteleminen ja ratkaiseminen. Yhteydenotot koskevat asiakasyrityksemme IT-palveluita (laite-ja ohjelmistoasennukset, tietokoneet, AV-laitteet, mobiili ja tulostimet). Työkielinä ovat suomi ja englanti. Työkalut toimivat pääsääntöisesti Microsoft Windows -ympäristössä, mutta tukitoiminnot kattavat laajan valikoiman ohjelmia ja järjestelmiä, joka antaa sinulle mahdollisuuden kehittää ja laajentaa osaamistasi.


Olet etsimämme henkilö, jos sinulla on
- IT-alan koulutusta tai harrastuneisuuden avulla hankittua hyvää yleistä IT-osaamista
- oma-aloitteista ja asiakaslähtöistä asennetta
- hyvä Microsoftin tuotteiden osaamista, esim. Windows 10 ja Office 365
- hyvä suullinen ja kirjallinen osaaminen suomeksi ja englanniksi


Eduksi sinulle on
- aikaisempi kokemus IT-tuessa tai asiakaspalvelussa
- kyky reagoida hyvin kiireisissä tilanteissa


Tarjoamme sinulle sitoutuneen ja innostavan työyhteisön sekä kilpailukykyisen palkkauksen. Sinulla on myös kehityksen kärjessä kulkevien asiakasyritystemme monipuoliset kehittymismahdollisuudet. Työt ovat useimmiten 22,5-37.5 h/vko arkitöitä.

Tehtävissä työskenteleminen edellyttää läpäistyä turvallisuusselvitystä.


Hae tehtävää päivitetyllä ansioluettelolla Experis-sivujen kautta. Laitathan mukaan myös palkkatoiveesi.