(Poistunut julkaisusta)

Avoin hakemus asiakaspalvelun ässälle
Adecco Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 29.10.2019

Oletko omimmillasi, kun autat ihmisiä? Etsimme jatkuvasti asiakkaillemme reippaita, avuliaita ja omatoimisia asiakaspalveluhenkilöitä erilaisiin tehtäviin pääkaupunkiseudulle.

Työtehtävät vaihtelevat riippuen asiakasyrityksestä, mutta niihin voi kuulua esimerkiksi tuote- tai palveluneuvontaa, ongelmatilanteiden ratkaisua tai palvelupyyntöjen koordinoimista. Etsimme tekijöitä näiden tehtävien pariin niin vakituisiin kuin määräaikaisiin tehtäviin tai jopa lyhyempiin keikkoihin. Kerrothan hakemuksessasi minkä tyyppiset tehtävät sinua kiinnostavat!

Työnkuva tarkentuu hakijan osaamisen ja kokemuksen mukaan sekä työkohteesta riippuen. Pyrimme auttamaan sinua etsimään elämäntilanteeseesi ja kiinnostuksen kohteisiisi sopivan työpaikan.

Aiempi kokemus asiakaspalvelusta on eduksi, mutta asenne ratkaisee. Voit olla pidemmän työkokemuksen omaava osaaja tai työurasi alussa. Toivomme sinulta erinomaisia vuorovaikutustaitoja, reippaan asiakaspalveluasenteen ja intoa oppia uutta. Toivoisimme myös, että opit jouhevasti uusia IT-järjestelmiä ja osaat sopeutua niin rauhallisempiin kuin kiireellisiinkin hetkiin töissä. Odotamme sinulta sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, ruotsin kielen taito katsotaan eduksi.

Mikäli etsit uusia tuulia työurallesi ja tämän tyyppiset tehtävät kiinnostavat, jätäthän avoimen hakemuksen ja CV:si tämän työpaikkailmoituksen kautta viimeistään 17.11.2019. Mikäli näemme, että meillä on kokemustasi ja toiveitasi vastaavia tehtäviä, olemme sinuun yhteydessä. Lisätietoja asiakaspalvelun tehtävistämme antaa Adeccon HR-konsultti Laura Rantanen, laura.rantanen@adecco.fi.