(Poistunut julkaisusta)

Avainasiakaspäällikkö
Istekki Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.6.2020

Istekki on suomalainen, kasvava ja kehittyvä yli 600 työntekijän informaatio- sekä terveyden ja hyvinvoinnin teknologian asiantuntijaorganisaatio. Toimimme valtakunnallisesti vahvana sote-organisaatioiden ja kuntien palveluintegraattorina. Arkeamme määrittää asiakaskeskeisyys kaikessa mitä teemme. Asiakkaamme ovat meille tärkeitä ja kaikessa tekemisessämme keskitymme tarjoamaan ja löytämään heille parhaita ratkaisuja. Koska olemme nopeasti kasvava ja kehittyvä asiantuntijaorganisaatio toimialalla, jonka kehitysvauhti on huimaa, on meille ensiarvoisen tärkeää olla rohkeita ja ennakkoluulottomia. Meille rohkeus tarkoittaa uusien ratkaisujen löytämistä, mutta myös rohkeutta tehdä tarvittaessa vaikeitakin päätöksiä. Tärkeää meille on kuitenkin toimia yhdessä yhteistä tavoitetta kohti.

Haemme nyt joukkoomme avainasiakaspäällikköä Tampereelle!

Avainasiakaspäällikkönä pääset rakentamaan Istekin uuden asiakkuudenhoitomallin käytäntöjen ja toimintamallien mukaista asiakkuustiimiä vastuullasi olevan asiakkuuden osalta. Edellä mainitun lisäksi, vastaat nimettyjen asiakkuuksien suunnitelmallisesta, kannattavasta ja tavoitteellisesta asiakasyhteistyöstä rakentamalla ja ylläpitämällä yhteistyösuhteita asiakkaiden päätöksentekijöihin sekä muihin avainrooleihin. Toimit aktiivisesti ja haet jatkuvasti mahdollisuuksia syventää ja kehittää asiakassuhteita, panostaen aina parhaaseen asiakaskokemukseen. Toiminnan kehittämiseen ja palvelutarpeisiin haet ratkaisuja yhteistyössä Istekin sisäisten ja ulkoisten kumppaneiden kanssa. Lisäksi vastuullesi kuuluu lähiesimiestehtävät sekä asiakaskohtaisen virtuaalitiimin työnohjaukseen liittyvät tehtävät. Raportoit tehtävässä Maakuntapalvelut-yksikön johtajalle.

Tehtävässä menestyminen edellyttää:

  • Kokemusta esimiestyöstä sekä sidosryhmien johtamisesta
  • Kokemusta ja osaamista asiakas- ja myyntityöstä sekä halua kehittyä asiakkaan luottokumppaniksi
  • Oma-aloitteisuutta, aktiivisuutta sekä kykyä hahmottaa ja johtaa suuriakin asiakokonaisuuksia
  • Kykyä työskennellä moniammatillisessa ympäristössä
  • Erinomaisia esiintymis-, neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä sujuvia kommunikointitaitoja, niin suullisesti kuin kirjallisestikin
  • Soveltuvaa koulutustaustaa (esim. kaupallinen tai tekninen ala)

Lisäksi eduksi katsotaan:

  • SOTE-alueen toimialaosaamista ja kokemusta yhteistyöstä tietohallintojen ja ICMT -palveluntuottajien kanssa
  • Näyttöjä ICMT -palveluiden ja -hankkeiden menestyksekkään suunnittelun, kehittämisen ja toteutuksen ohjaamisesta

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen näköalapaikan nopeasti kasvassa ja kehittyvässä organisaatiossa hyvien henkilöstöetujen lisäksi.

Mikäli kiinnostuit tehtävästä, jättähän hakemuksesi mahdollisimman pian sillä aloitamme haastattelut jo hakuajan kuluessa.
Lisätietojen antajat (nimet, yhteystiedot, ajankohta, muuta)

Lisätietoja tehtävästä antaa Maakuntapalvelut -yksikön johtaja Tuomo Mujunen puh. 044 555 9457. Soittoajat keskiviikkona 3.6. klo 13-14 ja 15-16 sekä perjantaina 5.6. klo 13-14.