(Poistunut julkaisusta)

Avainasiakaspäällikkö, Oy Reuter & Stolt Products Ab
Smile Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.12.2018

    

Reuter & Stolt on vuonna 1984 perustettu suomalainen yritys, joka on erikoistunut leipä-, konditoria- ja suklaatuotteiden maahantuontiin ja myyntiin. Reuter & Stolt haluaa tarjota asiakkailleen vain parasta ja siksi tavarantoimittajiksi on valikoitunut Euroopan parhaat valmistajat eri aloilta.

Etsimme nyt asiakkaallemme Oy Reuter & Stolt Products Ab:lle hotelli-ja ravintola-alan hyvin tuntevaa avainasiakaspäällikköä vakituiseen pitkäaikaiseen työsuhteeseen Espoon toimistolle.

Tehtäväkuvaus
Tehtävässä pääset vastaamaan hyvin itsenäisesti myynnin tekemisestä ja asiakassuhteiden ylläpidosta. Avainasiakaspäällikkönä takaat parhaan mahdollisen asiakaspalvelukokemuksen läpi koko asiakkaan elinkaaren niin nykyisille kuin uusille asiakkaille, joita ovat mm. ravintolat, hotellit ja kahvilat. Vastaat niin asiakkaan tarpeen kartoittamisesta, heille parhaan tarjonnan räätälöinnistä, kuin myynninedistämisestä. Autat asiakasta esillepanossa ja ideoit uusia käyttötapoja tuotteille varmistaaksesi tuotteiden parhaan mahdollisen esilläolon ja näkyvyyden. Vastaat kampanjoiden suunnittelusta ja toteutuksesta. Tehtävässä menestyminen edellyttää oma-aloitteisuutta, itsenäistä työskentelyä, asiakkaan tarpeiden ymmärtämistä, hyviä sosiaalisia taitoja sekä rautaista ammattitaitoa ja ymmärrystä hotelli- ja ravintola-alalta sekä myynnistä. Tehtäviäsi ovat myynnin lisäksi mm.

  • Uusasiakashankinta
  • Asiakkaan tarpeiden analysointi ja kartoitus
  • Tarjousten laatiminen
  • Sopimusten tekeminen
  • Asiakassuhteen ylläpito
  • Kampanjoiden suunnittelu ja toteutus


Etsimämme henkilö on
ehtinyt kerryttää työkokemusta myynnin saralla, sinulla on näyttöä ansiokkaasta myyntityöstä ja omaat hyvän tuntemuksen hotelli- ja ravintola-alasta. Olet ulospäinsuuntautunut, yhteistyökykyinen, sosiaalinen, iloinen asiakaspalvelija, jolta löytyy myös rutkasti ideointikykyä. Pidät vaihtelevista, monipuolisista tehtävistä ja liikkuvasta työstä. Olet joustava ja omaat hyvät neuvottelutaidot ja luot hyvää yhteishenkeä. Sinulla on perus tietotekniset taidot hallussa (MSOffice ohjelmat, mm. Word, Excel, Outlook). Haluat sitoutua yritykseen pitkäksi aikaan ja olla luomassa uniikkeja palvelukokemuksia jatkossakin.

Tehtävässä ovat eduksi:

  • Tehtävään soveltuva koulutus
  • Kokemusta niin myynnistä kuin hotelli- ja ravintola-alasta
  • Hyvät vuorovaikutus-, asiakaspalvelu- ja neuvottelutaidot
  • Oma-aloitteisuus, aktiivisuus, kyky itsenäiseen työskentelyyn
  • Sujuva suomen ja englannin kielen taito


Meillä on tarjota sinulle kilpailukykyinen palkka sekä vuositasolla maksettavat tulokseen sidotut bonukset, autoetu, laajat terveydenhuoltopalvelut, lounassetelit sekä viihtyisä ympäristö tehdä töitä ja työntekoon tarvittavat työvälineet. Mikäli tunnistit itsesi ilmoituksesta ja kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi jo tänään!

Jätä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen viimeistään 18.1.2019. Voit jättää hakemuksen oheisen linkin kautta tai osoitteeseen rekry@smilepalvelut.fi otsikolla "Avainasiakaspäällikkö". Hakemuskäsittelystä ja valintaprosessista vastaa Smilen rekrytointiasiantuntija Johanna Majakangas. 

Lisätietoja tehtävästä voit tiedustella 2.1.2019 alkaen /Johanna Majakangas, johanna.majakangas@smilepalvelut.fi, 050 4873 577