(Poistunut julkaisusta)

Automatisointiasiantuntija
Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskus

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.9.2020

Haemme automatisointiasiantuntijaa Palkeiden digitiimiin toteuttamaan älykkäitä automatisointeja.

Toimit asiantuntijaroolissa palveluratkaisujen ja prosessien automatisoinnin kehittämiseen liittyvissä suunnittelu-, toteutus- ja ylläpitotehtävissä sisäisille ja ulkoisille asiakkaille. Vastuullasi on automatisoinnin, digitalisoinnin ja monitoroinnin sekä testausautomaation menetelmien kehittäminen ja ylläpito sekä automatisoinnin kohteiden käsittely muutos- ja julkaisuhallinnan prosessin mukaisesti. Vastaat myös uusien välineiden testaamisesta ja arvioinnista sekä automatisoinnin kohteiden versionhallinnasta. Voit toimia myös projektin asiantuntijana tai kouluttajana.

Tehtäviisi kuuluu aktiivista yhteistyötä Palkeiden sisällä eri yksiköiden välillä ja Palkeiden ulkopuolella erityisesti toimittajarajapinnassa. Annat työyhteisössämme panoksesi kehittämistehtäviin sekä laadukkaaseen asiakaspalveluun ja työtyytyväisyyteen. Koethan omaksesi muuttuvan ja aktiivisen työympäristön. Pystyt tarvittaessa käyttämään työssäsi myös englannin kieltä.

Hakijalta odotamme

Etsimme osaajaa, joka ymmärtää ohjelmistorobotiikan, tekoälyn, testausautomaation ja muiden teknisten mahdollisuuksien hyödyntämisen merkityksen liiketoiminnan digitalisoinnissa;
- kokemusta automatisoinnin välineistä (esim. UiPath, Robot Framework) ja ohjelmoinnista (esim. Python, .NET, C#)
- kokemusta ja ymmärrystä tekoälyn soveltamisesta liiketoiminnan prosesseissa
- kokemusta Scrum-mallin mukaisesta työskentelystä
- kokemusta automatisoinnin, testausautomaation ja tekoälyratkaisujen hallintatyökaluista
- kokemusta ohjelmistotuotannosta ja -kehittämisestä
- kokemusta projektityöstä ja ketterien menetelmien hyödyntämisestä
- halua kehittyä digitalisaation kehittämisen ja älykkään automatisoinnin huippuasiantuntijaksi
- soveltuvaa IT-alan korkeakoulututkintoa

Lisäksi tehtävässä tarvitaan:
- aktiivista kehittämisotetta ja halua kantaa vastuuta
- kokonaisuuksien hallintaa ja organisointikykyä
- uuden oppimiskykyä ja innovatiivista asennetta
- oma-aloitteista työskentelyotetta
- hyviä neuvottelu- ja vuorovaikutustaitoja sekä ryhmätyötaitoja
- hyvää ja sujuvaa kirjallista ja suullista viestintätaitoa (myös englannin kielellä)

Luemme eduksi, jos tunnet Palkeiden toimintaa ja asiakasvirastojamme.

Tehtävän tiedot

Tehtävän kesto: Vakinainen
Tehtävä alkaa: 1.10.2020
tai sopimuksen mukaan.
Koeaika 6 kk.

Tehtävän hakemista koskevat tiedot
Hae viimeistään: 21.9.2020 16:15
ID: 28-812-2020

Palkkaukseen liittyvät tiedot
Tehtävä sijoittuu Valtion talous- ja henkilöstöhallinnon palvelukeskuksen palkkausjärjestelmässä vaativuustasolle 7 (2 586,97 euroa/kk). Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen suoriutuvuuteen perustuvaa henkilökohtaista palkanosaa (palvelussuhteen alkaessa 15 %).

Edut
Tarjoamme itsenäiset ja vastuulliset tehtävät, nykyaikaiset työvälineet sekä hyvät kehittymismahdollisuudet vireässä työyhteisössä. Työn etuina tarjoamme mm. liukuvan työajan ja etätyömahdollisuudet, lounastuen sopimusravintoloissa, liikunta- ja kulttuuriseteleitä ja monipuolista työhyvinvointitoimintaa. Olemme vastuullinen työnantaja, ydinasioita ovat laadukas johtaminen ja esimiestyö sekä henkilöstön mahdollisuus kehittää itseään ja työtään.

Lisätietoja tehtävästä
Raine Tuomola
Palveluesimies
02955 62087
etunimi.sukunimi@palkeet.fi
 

Työpaikan tiedot
Voit työskennellä valintasi mukaan haluamassasi toimipisteessämme: Hämeenlinnassa, Joensuussa, Porissa tai Mikkelissä.

Muut tehtävään liittyvät tiedot
Voit seurata meitä myös sosiaalisessa mediassa:
Twitter: @PalkeetFi
Instagram: @PalkeetFi
LinkedIn: finnish-government-shared-services-centre-for-finance-and-hr