(Poistunut julkaisusta)

Aulapalvelutyöntekijöitä Cursor Oy:lle
Cursor Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.1.2021

Cursor Oy vastaa Kotkan Haminan seudun kuntien (Kotka, Hamina, Pyhtää, Virolahti ja Miehikkälä) ja Loviisan yritysneuvonnasta, aloittavien, seudulla toimivien ja seudulle sijoittuvien yritysten palveluista, matkailupalveluista sekä seudun kehittämishankkeista. Lisätietoja Cursorista löydät osoitteesta www.cursor.fi

Kotkan keskustan välittömässä läheisyydessä sijaitsevalla Datariinalla sekä E18 tien varrella Kotkan Karhulassa sijaitsevalla Eagle toimistotalokokonaisuudella Cursor pyrkii tarjoamaan yritystoiminnalle kilpailukykyisiä toimitiloja, joissa yritykset voivat parhaiten keskittyä oman liiketoimintansa kehittämiseen. Kummankin toimistotalokokonaisuuden pääsisäänkäynnin yhteydessä vieraita ja talon käyttäjiä palvelee ammattitaitoinen aulapalvelu, joka huolehtii mm. vieraiden neuvonnasta sekä opastaa yrityksen tiloissa liikkuvia.

Asiakkaamme Cursor Oy hakee kauttamme tarvittaessa töihin kutsuttavia reippaita aulapalvelutyöntekijöitä määräaikaisiin, vuoden pituisiin työsuhteisiin Kotkan Eagle-talon ja Datariinan aulapalvelutehtäviin. Tehtävät alkavat alustavasti maaliskuun aikana.

Toivomme sinulta asiakaspalveluhenkistä ja oma-aloitteista asennetta. Etsimme vastuuntuntoista henkilöä, joka sisäistää ohjeistuksia hyvin ja kykenee kommunikoimaan sujuvasti suomeksi sekä englanniksi. Tehtävässä menestyminen edellyttää ehdotonta luotettavuutta ja huolellisuutta. Tehtävä vaatii myös joustavuutta työvuorojen suhteen ja mahdollisuuden lähteä tarvittaessa töihin lyhyelläkin varoitusajalla. Tehtävässä on siirtymistä kahden eri toimipisteen välillä, joten oma auto on suositeltavaa. MS Officen ohjelmien sekä Outlookin sujuva hallinta katsotaan eduksi tehtävää hakiessa.

Tehtäviisi kuuluvat monipuoliset aulapalvelutehtävät. Vastaat vieraiden ja talon käyttäjien opastuksesta, postin sekä tavaralähetysten vastaanotosta ja käsittelystä, neuvonta- ja tiedotustehtävistä, neuvottelutilojen varausten hallinnasta sekä muista avustavista toimistotehtävistä ja kiinteistöhuollon palvelupyyntöjen käsittelystä. Työ on osa-aikatyötä ja vuorot sijoittuvat arkipäiville ensisijaisesti klo 8 ja 16 välille.

Tarjoamme sinulle viihtyisän työympäristön, näköalapaikan yritysmaailmaan sekä osaavan taustaorganisaation tuen. Saat kehittää osaamistasi ja kasvaa monipuolisessa roolissa.
Toimeksianto toteutetaan yhteistyössä Adecco Finland Oy:n kanssa. Lisätietoja tehtävästä antaa arkisin HR Consultant Suvi Blomqvist, p. 040 635 7649, suvi.blomqvist@adecco.fi . Haethan tehtävää viimeistään 31.01.2021 osoitteessa www.adecco.fi/tyopaikat .