(Poistunut julkaisusta)

Aula- ja Catering assistentti - Helsinki
Eilakaisla

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.7.2020
HPP Asianajotoimisto Oy on liikejuridiikkaan erikoistunut asianajotoimisto. Asiakkaitamme ovat alojensa johtavat suomalaiset ja kansainväliset yritykset. Tuemme asiakkaidemme liiketoiminnan tavoitteita tarjoamalla korkean lisäarvon juridisia ratkaisuja. Toimistomme sijaitsee Helsingin ydin-keskustassa ja viihtyisissä tiloissamme työskentelee yli 120 mukavaa työkaveria. Työpaikkana HPP tunnetaan matalasta hierarkiasta ja hyvästä yhteishengestä. Rento ilmapiiri ja mutkaton vuorovaikutus tukevat työssä onnistumista ja hyvinvointia.
 Asiakasyrityksemme HPP Asianajotoimisto Oy etsii joukkoonsa uutta aula- ja catering assistenttia edustavaan toimistoonsa Helsingin Bulevardille vahvistamaan nykyistä tiimiä. Työsuhde alkaa mahdollisimman pian ja on toistaiseksi voimassaoleva. Työaika on maanantaista perjantaihin klo 10-18.

Aula- ja catering assistentti työskentelee tiiviissä yhteistyössä toisen aulahenkilön sekä cateringistä vastaavan henkilön kanssa muodostaen kolmen hengen tiiviin tiimin. Tiimin toimenkuvaan kuuluu HPP Asianajotoimiston henkilökunnan ja vieraiden viihtyvyydestä vastaaminen, korkeatasoinen asiakaspalvelu sekä kokoustarjoiluista huolehtiminen. Toimenkuva jakaantuu sekä aulapalvelun että cateringin tehtäviin. Aulassa tehtäviin kuuluu asiakaspalvelu puhelimitse, vieraiden vastaanottaminen, saapuvan ja lähtevän postin käsittely, neuvotteluhuonevaraukset, tarviketilaukset sekä erilaisten rekisterien ja ajanvarausten ylläpito. Cateringin puolella tehtäviin kuuluu kokoustarjoiluista ja kokoustilojen siisteydestä huolehtiminen, tarjoilutilausten tekeminen ja noutaminen sekä yrityksen keittiöiden siisteydestä huolehtiminen. 

Tehtävässä menestyy henkilö, jolla on toimeentarttuva ja aktiivinen työskentelyote vaihtelevassa toimenkuvassa. Etsimämme henkilö toimii suurella sydämellä asiakaspalvelussa yrityksen ensimmäisenä kontaktina, nauttii välillä hektisistäkin hetkistä, kykenee itseohjautuvaan ja vastuulliseen työskentelyyn ja on luonteeltaan ulospäinsuuntautunut. Tehtävässä tarvitaan suomen kielen lisäksi myös englannin kielen osaamista. 

Tarjoamme sinulle toistaiseksi voimassaolevan työpaikan edustavassa toimistossa mahtavien kollegoiden parissa. Säännöllinen työaika arkisin luo mahdollisuuden työn ja vapaa-ajan joustavaan yhdistämiseen.

Lisätietoja tehtävästä ja hakuprosessista antaa Eilakaislan henkilöstökonsultti Sofia Hampf torstaina 30.7 klo 9-10, puh. 030 6090 544  tai sähköpostitse, etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.

Lähetä hakemuksesi ansioluetteloineen ja palkkatoivomuksineen mahdollisimman pian osoitteessa kaislanet.eilakaisla.fi. Haastattelemme ehdokkaita jo hakuaikana ja paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.