Osaksi finanssialan yrityksen arjen helpottamista? Haluatko vaikuttaa omalla panoksellasi työyhteisön viihtyvyyteen ja saada myös toimistolla vierailevat asiakkaat tuntemaan olonsa tervetulleiksi? Kannattaa lukea lisää! Haemme asiakasyrityksellemme aula-assistenttia vakituiseen kokoaikaiseen työsuhteeseen. Tehtävässä aloitus on mahdollisimman pian sopivan henkilön löydyttyä, sopimuksen mukaan. Tulet työskentelemään asiakasyrityksemme viihtyisissä tiloissa, jotka sijaitsevat Helsingissä keskeisellä sijainnilla keskustassa, hyvien kulkuyhteyksien varrella.
Työtehtäviisi arjessa kuuluu muun muassa:
- Vieraiden vastanottoa
- Puhelinvaihteesta vastaaminen
- Tilahallinnan tehtäviä, pidät huolen neuvottelutiloista ja niiden varauksista
- Asiakastarjoilujen järjestely
- Yleisesti tilojen siisteydestä ja viihtyvyydestä huolehtimista
- Postien jakaminen, toimistotarviketilaukset sekä yleiset toimiston arkeen liittyvät tehtävät.
Tässä on sinulle oikea työpaikka, jos olet aidosti asiakaspalveluhenkinen ja oma-aloitteinen tekijä. Tehtävään soveltuu henkilö, jolla on toimeen tarttuva ja aurinkoinen asenne, sekä halu kehittää omaa osaamistaan. Arvostamme joustavaa otetta työhön ja nautit siitä, että päiväsi voivat toisinaan olla hyvinkin vaihtelevia, sekä osaat priorisoida tarpeen mukaan nopeallakin aikataululla työtehtäviäsi. Nautit ihmisten parissa työskentelystä ja pystyt sujuvasti kommunikoimaan suomen ja englannin kielellä, ruotsin kielen osaaminen katsotaan eduksesi. Toivomme myös, että IT-valmiutesi ovat ajan tasalla. Toivomme sinulta ainakin jonkin verran kokemusta monipuolisista assistentin tehtävistä tai vastaanottotyöstä.
Tarjoamme sinulle mahdollisuuden päästä osaksi mielenkiintoista finanssialan yhteisöä, monipuoliseen tehtävään. Tehtävän palkkaus sijoittuu 2200-2500€ tienoille, riippuen aikaisemmasta kokemuksestasi. Jos tunnistat tässä oman mahdollisen tulevan työpaikkasi, odotan hakemustasi mahdollisimman pian! Käsittelemme hakemuksia jo hakuajalla ja tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Valitun henkilön luottotiedot ja rikosrekisteri tarkastetaan.
Lisätietoja antaa mielellään Eilakaislan HR-koordinaattori Nea Hakkarainen, puhelimitse 050 320 7021 ja liiketoimintapäällikkö Julia Saunamäki, puhelimitse 050 513 5157, sähköpostitse etunimi.sukunimi@eilakaisla.fi.