Asuntosihteeri (Tampere)
Click Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 11.10.2019

Asiakasyrityksemme on Pirkanmaalla toimiva valtion Asuntorahaston hyväksymä rakennuttajayhteisö, joka etsii nyt kauttamme asiakaspalveluun kykenevää myyntihenkistä asuntosihteeriä kokopäiväiseen, pitempiaikaisen työsuhteeseen Tampereen keskustassa sijaitsevaan toimipisteeseensä. Työ on äitiysloman sijaisuus ja alkaa 4.11.2019. Työsuhde on vuokratyösuhde ja työtä on tarjolla noin vuoden ajaksi.

Työtehtävät koostuvat erilaisista toimisto- ja asiakaspalvelutehtävistä, joista keskeisenä on asiakkaiden palveleminen puhelimitse, asuntojen vuokrasopimusten luovuttamisesta ja vuokrasopimusten lopettamisesta. Haettavalla tekijällä tulee myös olla rohkeutta kohdata asiakkaat kasvotusten erilaisissa vuokrasopimuksia koskevissa asioissa.

Hakijalta edellytetään tehtävään soveltuvaa koulutusta sekä aikaisempaa kokemusta toimisto- ja asiakaspalvelu-tehtävistä. Menestyminen tehtävässä edellyttää ripeää ja oma-aloitteista työotetta, hyvää työmuistia ja monitahoisia yhteistyötaitoja.

Työ on kokopäivätyö ma-to klo 8.00-16.00 ja pe 8.00-14.00, 35.5 h/viikossa.

Paikka täytetään heti sopivan henkilöiden löydyttyä, joten täytä hakemus oheisen linkin kautta. Kerro hakemuksessa mahdollisimman tarkasti osaamisestasi ja aikaisemmasta työkokemuksestasi. Lisätiedot tehtävästä puhelimitse arkisin klo 8:00-16:00, myyntipäällikkö Carita Tuli, puh. 050 411 6507.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot