Assistentti
Puolustuskiinteistöt

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 24.11.2021

Oletko sinä Puolustuskiinteistöjen uusi assistentti?

Me Puolustuskiinteistöissä olemme Puolustusvoimien ja sen strategisten kumppaneiden työympäristökumppani ja kiinteistöomaisuuden haltija. Kaipaamme lisävahvistusta joukkoomme ja haemme assistenttia asiakkuusyksikköömme.

Mutta miksi juuri sinun pitäisi kiinnostua?

  1. Pääset huolehtimaan siitä, että yksikön toiminta on sujuvaa ja pääset omalla työpanoksellasi vaikuttamaan asiakastyön ja asiantuntijoiden onnistumiseen.
  2. Työtäsi tukee vastuullinen, ammattitaitoinen ja innostava työyhteisö. Me varmistamme, että henkilöstöllämme – kuten myös asiakkaillamme – on aina parhaat edellytykset onnistua työssään.
  3. Pääset mukaan yksikköön, jossa kannustetaan, uskalletaan ja viihdytään. Vuoden 2021 henkilöstötyytyväisyys oli erinomaisella tasolla ja me-henki korkealla. Teemme asioita yhdessä ja autamme työkaveria.

Tehtävänkuvaasi kuuluu yleisten assistentin tehtävien lisäksi laskutusta ja muita taloushallinnon tehtäviä. Tuet asiakastapaamisten aikataulujärjestelyissä ja huolehdit sisäisten ja ulkoisten asiakkaiden kokous- ja neuvottelujärjestelyistä. Tehtäviisi kuuluu myös matkasihteerin tehtävät sekä muita yleisiä yksiköiden toimintaa tukevia tehtäviä.

Pyrimme monin eri tavoin varmistamaan, että henkilöstöllämme on edellytykset onnistua työssään. Edistämme henkilöstömme suorituskykyä ja kokonaisvaltaista hyvinvointia, yksilölliset tarpeet ja odotukset huomioiden.

Tarjoamme sinulle joustavat työajat sekä mahdollisuuden oman ammattitaidon ja osaamisen jatkuvaan kehittämiseen.

Tehtävän toimipisteenä on ensisijaisesti Helsinki. Halutessasi voit työskennellä myös osittain etänä työtehtävien määrittämien edellytysten mukaan.

Hae meille assistentiksi, jos sinulla on

  • tehtävän edellyttämä kaupallinen koulutus (opistotaso, tradenomi tai HSO-sihteeri)
  • kykyä oma-aloitteisuuteen, järjestelmällisyyteen, vastuullisuuteen, luottamuksellisuuteen ja joustavuuteen
  • hyvät vuorovaikutustaidot
  • hyvät kirjalliset ja suulliset viestintätaidot
  • hyvä perus Microsoft office -työkalujen hallinta ja kyky oppia tietojärjestelmiä
  • kokemusta taloushallinnosta ja laskutusprosessin tuntemusta.

Edellytämme vähintään 3 vuoden kokemusta vastaavista tehtävistä.

Tehtävään ehdolla olevasta hakijasta tehdään turvallisuusselvitys.

Lisätietoja tehtävästä antaa vuokrausryhmän päällikkö Kaarina Tanskanen, p. 0294 83 1106 (soittoaika arkisin klo 16-17).

Jätä hakemuksesi rekrytointijärjestelmässämme viimeistään 12.12.2021.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot