(Poistunut julkaisusta)

Assistentti
Renta Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 16.2.2021

Etsimme Vantaalle pääkonttoriimme assistenttia kalustonhallinnan tiimiimme vahvistukseksi toistaiseksi voimassa olevaan työsuhteeseen. Assistenttina työtehtäväsi tulevat koostumaan muun muassa kaluston maahantuontiin ja käyttöönottoon liittyvien asioiden hoitamisesta, takuu- ja vahinkoasioiden selvittelemisestä sekä kalustorekisterin ylläpidosta. Assistenttina vastuullesi kuuluu myös myynnin tukitehtäviä, jotka tarkentuvat tehtävään valittavan henkilön kykyjen, osaamisen ja kiinnostuksenkohteiden mukaan.

Voit olla etsimämme henkilö, mikäli olet ehtinyt kerryttää kokemusta assistentin tai asiakaspalvelijan tehtävissä muutaman vuoden ajalta. Koulutustaustasi voi olla esimerkiksi tradenomi/insinööri tai muu tehtävään soveltuva koulutus. Kommunikoit sujuvasti suomen lisäksi myös englanniksi. Opit uudet käyttöjärjestelmät nopeasti ja pidät Excelistä työvälineenä. Etsimämme henkilö on positiivisella asenteella varustettu tiimipelaaja, joka työskentelee mielellään myös itsenäisesti. Työntekijänä olet asiakaspalveluhenkinen, oma-aloitteinen ja siedät hyvin rutiinitehtäviä.

Tarjoamme vakituisen työpaikan toimialan nopeimmin kasvavassa ja kehittyvässä yrityksessä sekä energisen ja mutkattoman työympäristön. Tehtävään valitulle henkilölle tarjoamme Rentan työsuhde-edut, joihin sisältyy muun muassa kattava työterveyshuolto sekä liikunta-, hieronta- ja kulttuurisaldoa. Jakkarasi on hyvien kulkuyhteyksien päässä Vantaalla. Tehtävänkuvasi on monipuolinen ja kasvaa kasvumme sekä osaamisesi kehittymisen mukana!

Heräsikö sisäinen renttaajasi? Lisätietoja tehtävästä antaa Jarmo Niskala (jarmo.niskala@renta.fi / +358 40 650 91 31). Lähetä hakemuksesi ja cv:si palkkatoiveineen sähköpostilla 1.3.2021 mennessä osoitteeseen tyopaikat@renta.fi. Toimithan pian, sillä täytämme paikan heti oikean henkilön löydyttyä!

Käy tutustumassa renttaajiin urasivuillamme: https://renta.fi/ura/