(Poistunut julkaisusta)

Assistentti
Barona HR Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 5.11.2019

Etsimme yhteistyössä asiakkaamme kanssa kokenutta assistenttia asiantuntijaorganisaatioon. Toimisto sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella eteläisessä Helsingissä.

Tehtävässä työskentelet asiantuntijaorganisaation keskeisessä roolissa, tuet ja avustat organisaation asiantuntijoita heidän päivittäisessä asiakastyössään. Tehtäviisi kuuluu mm. laskutus, avustaminen asiakkuudenhallinnassa, taustaselvitysten teko, asiakirjojen laatiminen ja muokkaaminen sekä erilaiset ulkoiset ja sisäiset tapahtumajärjestelyt. Toimit organisaatiosi tukihenkilönä IT-sovellusten käytössä ja työtehtäviisi kuuluu myös toiminnanohjausjärjestelmän päivittäisessä käytössä avustaminen. Assistentin tehtävässä huolehdit myös sujuvasta tiedonkulusta sekä huolehdit omalta osaltasi uusien työntekijöiden perehdytyksestä.

Tehtävässä menestyminen edellyttää

  • aikaisempaa kokemusta assistentin tai back office -tehtävistä (yli 5 vuotta)
  • tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. HSO-tradenomi tai tradenomi)
  • sujuvaa suomen ja englanninkielen taitoa
  • MS Office hyvää hallintaa (erityisesti PowerPoint)

Olet etsimämme henkilö, jos olet asiakaspalveluhenkinen ja sinulla löytyy aito kiinnostus assistentin tehtäviin. Olet työskentelytavoiltasi tarkka, itsenäinen, oma-aloitteinen ja hyvä organisoimaan monia asioita yhtä aikaa. Kokemuksesi näkyy itsevarmuutena ja napakkuutena, uskallat tarvittaessa haastaa vanhoja toimintatapoja, mutta et kavahda myöskään rutiineja.

Aikaisempi kokemus kansainvälisessä yrityksessä tai taloushallinnon tehtävissä katsotaan eduksesi.

Tarjoamme viihtyisän työympäristön, mukavat työkaverit sekä ison talon erinomaiset henkilöstöedut. Meille työntekijöidemme hyvinvointi on tärkeää ja panostamme erityisesti liikuntaan ja terveydenhuoltoon liittyviin henkilöstöetuihin. Asiantuntevat ja mukavat työkaverit tekevät työstäsi innostavaa.

Työllistyt yritykseen Baronan kautta, toistaiseksi voimassaolevaan työsuhteeseen. Kiinnostuitko? Hae tehtävää mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään 12.11 mennessä. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana. Lisätietoja tehtävästä antaa Barona Financen rekrytointikonsultti Jenni Still, p. 045 665 8000.