(Poistunut julkaisusta)

Assistentti
Caverion Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 24.10.2019

Etsimme tuotannonohjaukseen innostunutta, oma-aloitteista assistenttia Vantaan toimipisteeseemme! Haluatko työskennellä mielenkiintoisessa ja monipuolisessa tehtävässä johtavassa kiinteistötekniikka-alan yrityksessä? Oletko opintojesi alkuvaiheessa ja haluat kerryttää samalla työkokemusta? Tässä on loistava tilaisuus juuri sinulle!

Työsuhde on osa-aikainen, noin 12h/viikko. Työvuorosi sijoittuvat pääosin arki-iltoihin sekä lauantai- ja sunnuntaipäiville. Me tarjoamme sinulle huipputiimin tuen ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi. Käytössäsi on hyvät ja nykyaikaiset työkalut, jotta onnistut omassa tehtävässäsi.

Tehtäviisi kuuluu HelpDesk-/puhelinvaihdetyöskentely, työtilausten vastaanotto, tuotannonohjaus sekä SAP-masterdatan ylläpitotehtävät. Huolehdit töiden ajantasaisesta välittämisestä ja kuittaamisesta, laskutustietojen oikeellisuudesta sekä raportoinnista asiakkaiden järjestelmiin. Työskentelet asiakkaidemme sekä Caverionin huoltohenkilöstön rajapinnassa.

Tehtävässä menestyäksesi sinulla on vähintään vuoden kokemus asiakaspalvelutehtävistä tai HelpDesk-/puhelinvaihdetyöskentelystä. Sinulla on kaupallinen koulutus tai ylioppilastutkinto ja hyvät IT-taidot, käytät sujuvasti myös MS Office -ohjelmia. SAP-tuntemus sekä kiinteistöjen huoltokirjaohjelmien käyttökokemus lasketaan eduksesi.

Luonteeltasi olet asiakaspalveluhenkinen ja vastuuntuntoinen. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä hyvä ongelmanratkaisu- ja paineensietokyky. Tehtävässä tarvitset lisäksi englanninkielen taitoa ja ruotsin kielen taidon laskemme eduksesi.

Lisätietoja tehtävästä antaa Caverionilta tiimipäällikkö Susanna Virtanen, p. 050 591 1804

Hae tehtävää 18.11.2019 mennessä jättämällä hakemuksesi ja CV:si oheisen linkin kautta.