(Poistunut julkaisusta)

ASSISTENTTI
Asianajotoimisto Castrén & Snellman Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.10.2018

Maailma muuttuu, ja niin muuttuvat myös odotukset asianajotoimistoille. Haluamme Castrén & Snellmanilla ymmärtää aidosti asiakkaidemme liiketoiminnan haasteita myös pykälien ulkopuolelta ja toimia heidän keskustelukumppaneinaan niin strategisissa kuin muissakin muutostilanteissa. Siksi haemme asiantuntijoita, joilla on kipinää tehdä töitä tämän tavoitteen eteen sekä notkea, uuden oppimiselle altis mieli.

Onko sinussa kipinää uuteen?

Nyt etsimme

ASSISTENTTIA vakituiseen työsuhteeseen assistenttitiimin osaksi.

”Cassulla on parasta se, että tehtävät ovat erilaisia. Myös kehitystehtävistä saa kipinää arkirutiinien keskelle. Olen tyytyväinen siitä, että täällä on paljon mahdollisuuksia myös assistenteille.” (Assistenttimme kertoo työstään) 

Assistenttina toimenkuvaasi kuuluvat muun muassa seuraavat tehtävät:

  • juristien avustaminen ja tukeminen päivittäisissä tehtävissä
  • toimeksiantoihin liittyvät erilaiset tehtävät, ml. laskutus
  • juridisten palvelukokonaisuuksien hallinnollisista asioista huolehtiminen
  • mahdollisesti asiakasprojektien itsenäisesti hoidettavia osa-alueita
  • asiakastapahtuminen koordinointi ja järjestäminen

Odotamme sinulta

  • tehtävään sopivaa koulutusta, esim. tradenomi
  • kokemusta assistentin tehtävistä
  • erinomaisia tietoteknisiä taitoja sekä intoa itsesi kehittämiseen ja uuden oppimiseen
  • aktiivista ja myönteistä asennetta - olet yhteistyötaitoinen, mutta myös itsenäinen sekä oma-aloitteinen
  • sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa, myös ruotsin osaamisesta on työtehtävissä hyötyä
  • hyvää paineensietokykyä hektisissäkin tilanteissa.

Tarjoamme sinulle

  • arvostavan ja välittävän työilmapiirin
  • mahdollisuuden kehittää itseäsi
  • kilpailukykyisen kompensaation
  • ammattitaitoiset ja osaavat kollegat.
  • viihtyisät toimitilat keskeisellä paikalla.

Jos tunnistat itsesi tarvitsemaksemme monitaituriksi, joka pystyy pitelemään monia lankoja käsissään, täytä hakemus 28.10.2018 mennessä. Lisätietoja tehtävästä antaa toimistopäällikkö Pauliina Hamara (pauliina.hamara@castren.fi , puhelin 020 7765 402).