Assistentti Sitran hallintoon Helsinkiin!
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 4.9.2020
Oletko etsimämme kokenut ja tehokas organisoija, jolla on todellinen tekijän asenne?

Etsimme tehokasta ja monipuolista osaamista omaavaa

ASSISTENTTIA

Sitran hallintoon 30.6.2021 asti (vuokrahenkilö StaffPoint Oy:n kautta).
Tuemme hallinnossa Sitran aktiivista tulevaisuustyötä, joka tutkii, selvittää ja ottaa kumppanit eri sektoreilta mukaan ennakkoluulottomiin kokeiluihin ja uudistuksiin. Tule mukaan monipuoliseen 20 henkilöä käsittävään hallintoon, johon kuulu osaajia HR-, Taloushallinto-, Tieto- ja asiakirjahallinto-, ja Assistentti- ja toimistopalvelut -tiimistä.

Assistenttina tuet Sitran hallintoa kokousten, tapahtumien ja tilaisuuksien järjestämisessä sekä hankinta- ja sopimusprosesseissa. Toimit myös kokoussihteerinä, tuotat pöytäkirjoja, laadit esityksiä ja kokoat materiaaleja, olet yhteydessä sisäisiin ja ulkoisiin yhteistyökumppaneihin, käsittelet ostolaskuja ja arkistoit asiakirjoja. Lisäksi autat kiiretilanteissa Sitran muita assistentteja.


Edellytämme sinulta

tehtävään soveltuvaa koulutusta (esim. tradenomi, HSO-sihteeri)
Vahvaa ja monipuolista kokemusta assistentin tehtävistä
Erinomaisia yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja sekä kykyä tukea tiimiä monipuolisesti ja toimia joustavasti osana tiimityön arkea
Aktiivista ja itsenäistä työotetta
Organisointi- ja priorisointikykyä
Energistä ja tehokasta työotetta sekä kykyä toimia moneen eri asiaan liittyvissä tehtävissä samanaikaisesti
Hyviä tietoteknisiä taitoja sekä sähköisten järjestelmien ja työkalujen hallintaa
Sujuvaa suullista ja kirjallista englannin kielen taitoa


Tarjoamme sinulle

Mahdollisuuden työskennellä vauhdikkaassa työyhteisössä, jonka tulevaisuustyön tähtäimessä on reilu ja kestävä tulevaisuus. Lisäksi pääset tekemään mielenkiintoista ja merkityksellistä työtä yhdessä Sitran huippuasiantuntijoiden kanssa.
Näköalapaikan tulevaisuuden ennakointiin sekä uusien ratkaisujen ja toimintamallien kehittämiseen.


Arvostamme

Monipuolisia viestintätaitoja
Kokouksiin ja tapahtumiin liittyvää kokemusta sähköisistä työkaluista (mm. Teams, Zoom ja Howspace) Ruotsin kielen taitoa


Kiinnostuitko?

Kiinnostuitko? Mikäli tunnistit itsesi ilmoituksesta ja kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi ja CV:si linkin kautta 21.9.2020 mennessä
Lisätietoja tehtävästä antaa hallintojohtaja Heidi Saario torstaina 10.9. klo 16-17 ja keskiviikkona 16.9. klo 8-9, puh. 0400 629 264. Voit olla yhteydessä myös StaffPointin konsulttiin Linda Joyneriin tiistaina 8.9. klo 9-10 ja keskiviikkona 9.9. klo 9-10, puh. 045 788 169 95.

Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa käynnissä. Valitettavasti emme voi vastaanottaa hakemuksia sähköpostitse.

Käytämme haastattelun ensimmäisessä vaiheessa videohaastattelua, johon osa hakijoista tulee saamaan kutsun sähköpostilla. Tarkkailethan siis sähköpostiasi!


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1384026
  • Tehtäväalue: Toimistotyö
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 21.9.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki