Tietoa tehtävästä
Jokainen meistä mehiläisistä on erilainen. Yksi asia kuitenkin yhdistää meitä kaikkia – meillä on elämä tehtävänä. Jos tunnet samoin, tule meille töihin.
Haemme nyt Mehiläisen pääkonttorille Helsinkiin Kamppiin vakituiseen työsuhteeseen
KAHTA ASSISTENTTIA
Pääset tässä vastuullisessa tehtävässä huolehtimaan toimistomme arjen sujuvuudesta. Tulet työskentelemään monipuolisissa aula- ja asiakaspalvelutehtävissä huolehtien asiakkaiden vastaanottamisesta, ohjaamisesta ja opastamisesta. Lisäksi työtehtäviisi sisältyy tarvikkeiden tilaamista, postitusta, kokoustilojen hallintaa, laskujen käsittelyä, yhteisten tilojen viihtyvyydestä huolehtimista, tarjoilujen tilaamista ja esillepanoa sekä muita juoksevia asioita.
Kokemuksestasi ja mielenkiinnostasi riippuen pääset avustamaan yrityksemme johtoa arjen onnistumisessa. Vastuullasi on muun muassa matka- ja kokousjärjestelyjä, kalenterointia ja erilaisten tilaisuuksien järjestelyjä. Tämän lisäksi toimit kulujärjestelmän (Workday Kulut) pääkäyttäjänä varmistaen tuen koko henkilöstöllemme. Kaksi kertaa vuodessa tehtävä virike-edun latausprosessi kuuluu myös toimenkuvaasi.
Tehtävässä tukenasi on asiantunteva assistenttitiimi, jossa työtehtäviä jaetaan ja kehitetään tiiviillä yhteistyöllä.
Odotamme, että olet auttamishaluinen, suurella sydämellä asiakaspalveluun suhtautuva moniosaaja, joka ei pelästy vauhdikasta työympäristöä. Kykenet itsenäiseen ja vastuulliseen työskentelyyn ja olet työskentelyotteeltasi oma-aloitteinen, huolellinen ja järjestelmällinen. Olet nopea oppimaan uusia järjestelmiä ja sinulla on kokemusta asiakaspalvelutehtävistä. Tehtävässä tarvitaan erinomaista suomen ja englannin kielen osaamista.
Toimistomme sijaitsee keskeisellä paikalla Kampissa ja tehtävä vaatii läsnäoloa toimistolla päivittäin. Työ voi pitää sisällään matkustamista Mehiläisen muissa yksiköissä esim. Turussa, Tampereella ja Jyväskylässä.
Tarjoamme tehtävään valitulle henkilölle mielenkiintoisen työskentely-ympäristön sosiaali- ja terveydenhuoltoalan arvostetussa yrityksessä sekä mahdollisuuden päästä kehittämään assistenttipalveluita yhdessä tiimin kanssa.
Lisätietoja tehtävästä antaa:
vk 28 Johdon assistentti Sara Loikkanen 040 513 9196 sara.loikkanen@mehilainen.fi
vk 29 Toimitusjohtajan assistentti Tamilla Suni 040 531 0690 tamilla.suni@mehilainen.fi
Lähetä hakemuksesi palkkatoiveella viimeistään 21.7.2024 rekrytointiportaalimme kautta. Tehtävä alkaa mahdollisimman pian.
Hae työpaikkaa
Hae työpaikkaa tai vinkkaa kaverille 22.7.2024 mennessä! Hakemuksen voit täyttää "Hae työpaikkaa" -linkin kautta.