(Poistunut julkaisusta)

Assistentti, ostolaskut
Caverion Suomi Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.2.2020

Haluatko työskennellä mielenkiintoisessa ja monipuolisessa tehtävässä johtavassa kiinteistötekniikka-alan yrityksessä? Oletko vuorovaikutustaitoinen, iloinen tiimipelaaja, joka loistaa asenteellaan ja ongelmaratkaisukyvyllään? Etsimme nyt Turun talousyksikköömme/ostolaskutiimiimme kahta assistenttia määräaikaiseen työsuhteeseen 31.12.2020 asti.

Me tarjoamme sinulle huipputiimin tuen, mukavat työcaverit ja mahdollisuuden kehittää omaa osaamistasi. Käytössäsi on hyvät, nykyaikaiset työkalut, sekä Caverionin monipuoliset henkilöstöedut. Tutustu meihin: https://www.caverion.fi/tietoa-caverionista/toihin-caverionille/caverikirja

Tässä tehtävässä vastaat yhdessä tiimin muiden jäsenten kanssa ostolaskuprosessista, sisältäen mm. ostolaskujen vastaanottamisen, tietojen tarkastamisen ja tiliöinnin, sekä olet mukana ostolaskuprosessia tukevissa toiminnoissa.

Menestyäksesi tehtävässä sinulta löytyy soveltuvaa taloushallinnon koulutusta (esim. laskentatoimen tradenomi) ja kirjanpidon perusteiden hyvää hallintaa. Eduksi katsotaan aikaisempi kokemus vastaavista tehtävistä, sekä SAP käyttöjärjestelmän tuntemus. Toivomme, että olet luonteeltasi asiakaspalveluhenkinen, vastuuntuntoinen ja tarkka. Sinulla on hyvät vuorovaikutustaidot sekä priorisointikykyä. Olet oma-aloitteinen, tiimityöskentely on sinulle luontevaa ja pystyt toimimaan myös paineen alla.

Tiimicaverisi jo odottavat sinua, joten tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Hae siis tehtävään heti tai viimeistään 24.2.2020 mennessä jättämällä hakemuksesi ja CV:si palkkatoiveineen oheisen linkin kautta. #LI-TN1

Lisätietoja tehtävästä antaa tiiminvetäjä Piia Mörö, p. 050 390 4990 tai piia.moro@caverion.com. Caverionin rekrytointikumppanina toimii Eezy Henkilöstöpalvelut ja lisätietoja rekrytointiin liittyvistä asioista antaa rekrytointikonsultti Mari Mielonen, p. 040 530 5599 tai sähköpostitse palvelukeskus.caverion@vmp.fi.