(Poistunut julkaisusta)

Assistentti, matkapalvelut, KELA, Helsinki
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 13.6.2019
Oletko asiakaspalveluhenkinen ja timanttiset tiimityöskentelytaidot omaava henkilö? Jos, tunnistit itsesi niin jatka lukemista. Etsimme nyt asiakkaallemme Kelalle

ASSISTENTTIA.

Assistentti hoitaa Kelan keskitettyjä matkapalveluita Kelan Nordenskiöldinkadun toimipisteessä Helsingissä. Kelan matkapalvelu on osa Hallinto- ja toimitilayksikön välinepalvelutiimiä. Kelassa työsuhteet ovat perinteisesti pitkiä ja yksi syy siihen on työssä viihtyminen ja hyvä työilmapiiri. Kela haluaa olla kehittyvä ja vuorovaikutteinen työyhteisö. Mielekkäät tehtävät ja yhtenäiset työtavat tekevät työyhteisöstä toimivan. Henkilöstökyselyssä yli 80 % kelalaisista kertoi olevansa kokonaisuudessaan tyytyväisiä työhönsä. Sujuva suomen, englannin ja ruotsin kielen taito on tässä tehtävässä tarpeen. Tehtävässä menestyminen edellyttää erinomaista asiakaspalveluhenkisyyttä.

Pääasialliset työtehtävät vuokrauksen toimipisteessä:

- Kelan keskitettyjen matkapalvelujen hoitaminen
- Matkojen ja majoitusten tilaaminen Kelan matkustussäännön ja ohjeistuksen mukaisesti käyttäen muun muassa CWT:n ja VR:n järjestelmiä
- Lippujen ja varausvahvistusten välittäminen tilaajalle puhelimeen tai sähköpostilla
- Varausvahvistusten ja kulujen kirjaus SAP-järjestelmään

Työsuhde on määräaikainen ja kokopäiväinen poissaolon sijaisuus 31.8.2019 asti ja työsuhde alkaa 15.7.2019. Työsopimus tehdään työntekijän ja Staffpointin välille. Työ tapahtuu ma-pe klo. 8.15-16.00 välillä.


Edellytämme sinulta

Matkailualan koulutusta tai muuta vastaavaa
Asiakaspalveluhenkisyyttä ja erinomaisia tiimityöskentelytaitoja
Sujuvaa suomen, englannin ja ruotsin kielen taitoa
Katsomme eduksi yleisimpien Office-ohjelmien hallinnan


Kiinnostuitko?

Mikäli tunnistit itsesi ilmoituksesta ja kiinnostuit tehtävästä, jätä hakemuksesi osoitteessa www.staffpoint.fi. Käsittelemme hakemuksia ja haastattelemme hakijoita myös hakuajan ollessa käynnissä. Valitettavasti emme voi vastaanottaa työhakemuksia sähköpostitse.


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi