Assistentti, Helsinki
PwC Suomi

Hae työpaikkaa
Alkuperäinen julkaisupäivä 11.10.2021

Haemme asiakastoimeksiantojemme hallinnointiin keskittyvää assistenttia vakituiseen työsuhteeseen Helsingin toimistollemme.

Tässä roolissa toimit liiketoimintamme ytimessä, sillä tuet asiakastiimejämme toimeksiantojen hallinnassa, seuraat toimeksiantojen etenemistä ja huolehdit siitä, että asiakaslaskutus hoituu sovitusti. Pääasiallisesti hyödynnät työtehtävissäsi PwC-ketjun toiminnanohjausjärjestelmää, jonka käyttöön saat koulutuksen, sekä MS Office Exceliä.

Toivomme sinulta

  • tehtävään soveltuvaa kaupallista koulutusta (esim. tradenomi)

  • sujuvaa suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa

  • kiinnostusta laskentatoimeen ja numerotarkkuutta

  • järjestelmällistä, analyyttistä ja itsenäistä työotetta sekä

  • hyviä yhteistyötaitoja.

Mitä tarjoamme?

Tarjoamme sinulle ison talon erinomaiset henkilöstöedut ja tilaisuuden kehittää osaamistasi kansainvälisessä ympäristössä maailmanlaajuiseen PwC-ketjuun kuuluvassa suomalaisessa yhtiössä. Asiantuntevat ja mukavat työkaverit tekevät työstäsi innostavaa. Meille henkilöstö on ykkönen, mistä kertoo hyvä sijoituksemme aikaisempien vuosien Great Place to Work -vertailuissa. Panostamme työntekijöidemme hyvinvointiin esimerkiksi liikuntaan ja hyvinvointiin liittyvien etujen kautta.

Sinustako uusi PwC:läinen?

Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään sunnuntaina 24.10. Lisätietoja tehtävästä antaa Annette Backström 041-5362 765 maanantaina 11.10 klo 14-16 ja perjantaina 15.10 klo 12-16

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot