(Poistunut julkaisusta)

Assistentti, Asianajotoimisto Magnusson Oy
Adecco

Alkuperäinen julkaisupäivä 31.7.2018



Työn kuvaus:
  Asianajotoimisto Magnusson on kansainvälinen, liikejuridiikkaan erikoistunut asianajotoimisto.
Erityisosaamistamme ovat mm. yrityskaupat ja yritysjärjestelyt, kaupalliset sopimukset, kiinteistöjuridiikka, kuljetusoikeus, pankki- ja rahoitusoikeus, vakuutusoikeus, yhtiöoikeus, työoikeus, insolvenssioikeus sekä oikeudenkäynnit ja välimiesmenettelyt. Magnussonilla on toimistot Suomessa, Ruotsissa, Tanskassa, Puolassa, Baltian maissa, Venäjällä, Ukrainassa sekä Hong Kongissa. Yhteensä Magnussonilla työskentelee yli 200 lakimiestä, joista Suomessa noin 35 lakimiestä.
 
Toiminnan edelleen laajentuessa haemme Asianajotoimisto Magnusson Oy:lle osaavaa assistenttia monipuolisiin ja vaihteleviin taloushallinnon tehtäviin, jotka painottuvat insolvenssiin. Työ on vakituinen ja kokopäiväinen. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä ja työsopimus solmitaan suoraan Magnussonin ja tehtävään valitun henkilön välillä. Työskentelypaikka sijaitsee Helsingin ydinkeskustassa.

Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta vahvaa taloushallinnon osaamista, soveltuvaa koulutustaustaa (esim. merkonomi tai tradenomi) ja työkokemusta vastaavista työtehtävistä. IT-taitosi ovat ajan tasalla, ja pystyt omaksumaan uudet tehtävät ja työkalut nopeasti. Odotamme sinulta erityisesti erinomaista Excelin hallintaa, ja katsomme eduksesi muiden taloushallinnon järjestelmien, kuten CSI:n osaamisesi. Aikaisempi työkokemus esimerkiksi asianajotoimistosta, sekä ymmärrys insolvenssista ja kirjanpidosta auttavat sinua tehtävässä menestymisessä.

Asenteeltasi olet omatoiminen, yhteistyökykyinen ja otat vastuun työstäsi. Olet tehokas, ongelmanratkaisukykyinen ja itseohjautuva. Työskentelet mielelläsi tiimissä ja olet sen aktiivinen jäsen. Sinulta löytyy paineensietokykyä, tarkkuutta ja järjestelmällisyyttä. Olet sitoutunut työhösi ja olet valmis kehittämään toimintatapojasi. Pystyt tarvittaessa myös joustamaan. Persoonana arvostamme sinussa positiivisuutta, reippautta ja letkeyttä. Kommunikoit ja kirjoitat sujuvasti suomen kielellä ja ymmärrät hyvin englannin kieltä.

Tehtävässä hoidat konkurssi- ja yrityssaneerausmenettelyihin liittyviä taloushallinnon tehtäviä, kuten velkojainkokouksia, laskutusta ja tilitystä. Tämän lisäksi hoidat asiakasvaroja ja sen maksuliikennettä. Olet aktiivisesti yhteydessä yrityksen taloushallinnon tiimiin, ja valmistelet materiaaleja kirjanpitoa varten. Työssäsi saat toimia itsenäisesti, kartuttaa osaamistasi ja olla mukana tärkeänä osana yksikön toimintaa.

Tarjoamme sinulle mahdollisuuden työskennellä vastuullisessa ja itsenäisessä, vakituisessa asiantuntijaroolissa. Työskentelet osana mukavaa ja rentoa, työstään innostunutta huippuammattilaisten tiimiä. Uudet hienot toimitilat odottavat sinua Helsingin ydinkeskustassa. Saat kattavan perehdytyksen ja tuen työhösi sekä osaamistasi vastaavan hyvän palkkatason.
 
Jos edellä mainittu kuulostaa sinun tehtävältäsi, haluamme ehdottomasti kuulla juuri sinusta! Lähetä hakemuksesi mahdollisimman pian, ja liitä mukaan ansioluettelosi. Tehtävä täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä. Haku päättyy viimeistään 15.8.2018. Lisätietoja tehtävästä antaa Adeccolta HR Consultant Oona Sundvik (p.040-6341797) seuraavina aikoina: maanantaina 6.8. klo.14-15, torstaina 9.8. klo.15-16 & maanantaina 13.8. klo.13-14.

Asiakkaan tehtävänimike:  Assistentti


Sijainti:  HELSINKI


Työsuhde:  Vakituinen


Yhteyshenkilö:  Oona Sundvik, 040-6341797


Toimipaikka:  HELSINKI and ESPOO