(Poistunut julkaisusta)

Assistentti asiakaspalveluun
Seure Henkilöstöpalvelut Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 18.2.2020

Hei sinä asiakaspalvelun kirkkain tähti! Haluatko tulla osaksi Seuren sydäntä ja olla mukana luomassa asiakkaillemme ensiluokkaista asiakaspalvelua? Etsimme nyt assistenttia, jonka hymy ja hyvä fiilis välittyy – olipa välineenä puhelin, viestit tai vaikkapa asiakastapaaminen. Oletko juuri sinä etsimämme henkilö?

Meillä saat aidosti olla osana jotain arvokasta. Seuressa teemme työtä ja toteutamme palveluita, joilla tuetaan asiakkaidemme työvoiman saatavuutta. Työvoimaa, joka takaa ammattitaitoista ja parasta palvelua niin lapsille päiväkodeissa ja kouluissa, kuin kotihoidon ja erikoissairaanhoidoin asiakkaillekin. Meitä seurelaisia työskentelee päivittäin yli 2 000 asiakkaidemme työkohteissa. Toimistollamme Sörnäisissä rattaita pitää pyörimässä yli 230 innostunutta seurelaista. Sinä voit olla nyt yksi meistä!

Assistenttina pääset osaksi dynaamista ja itseohjautuvaa yhdeksän hengen tiimiä, jonka sydän sykkii asiakkaillemme – haluamme olla aitona osana asiakkaan arkea, ja helpottaa sen sujuvaa toteutumista kokonaisvaltaisesti. Tiimi toimii joustavasti ja toisiaan tukien, saavuttaakseen yhteiset tavoitteet.

Assistentin tehtävässä:

  • Työskentelet puhelinasiakaspalvelussa auttaen asiakkaitamme erilaisissa arjen tilanteissa
  • Hoidat myös kirjallista viestintää asiakkaille sähköpostitse sekä sisäisen viestikanavamme kautta
  • Tuet tiimisi toimintaa hoitamalla erilaisia back-office tehtäviä, kuten asiakastietojen hallintaa ja ylläpitoa

Olet etsimämme henkilö, mikäli koet asiakaspalvelun aidosti intohimoksesi, tapahtui se sitten puhelimen tai sähköisten kanavien kautta. Erityisesti puhelintyöskentelystä nauttiminen takaa sinulle tehtävän onnistumisen edellytykset, sillä pääset työskentelemään suurimman osan työviikostasi asiakkaidemme kanssa puhelimen välityksellä. Siksi toivommekin, että sinulla on aikaisempaa kokemusta puhelinasiakaspalvelusta. Koulutukseltasi voit olla esimerkiksi merkonomi. Ennen kaikkea arvostamme kuitenkin sitä, että olet positiivisella ja ennakkoluulottomalla asenteella varustettu joustava tiimipelaaja ja että hymysi ei hyydy haastavissakaan palvelutilanteissa.

Haluamme tarjota sinulle:

  • Mahdollisuuden kehittyä kokonaisvaltaiseksi asiakaspalvelun ammattilaiseksi
  • Kattavan ja huolellisen perehdytyksen sekä koko tiimin tuen työllesi
  • Mahdollisuuden ottaa vastuuta ja kehittää omaa työtäsi
  • Rohkean, rennon ja innovatiivisen yrityskulttuurin

Tehtävä ovat kokopäiväinen ja määräaikainen 31.12.2020 asti. Työvuorot sijoittuvat klo 6.30–18.00 välille. Assistentin kuukausipalkka on 2099,90 €. Peruspalkan lisäksi maksamme Avaintes:in mukaiset mahdolliset kokemuslisät.

Toivottavasti onnistuimme herättämään mielenkiintosi! Täytä hakemuslomake ja liitä mukaan vapaamuotoinen hakemus. Haku päättyy sunnuntaina 1.3, jonka jälkeen kutsumme hakijoita haastatteluihin. Haastattelut pidämme viikon 10 aikana.

Jäikö jokin askarruttamaan mieltäsi? Tiimin esimies Heini Valtonen antaa mielellään lisätietoa tehtävästä. Heinin tavoitat numerosta 040 642 8933 torstaina 27.2 klo 13-14.