(Poistunut julkaisusta)

Assistant, Supply Chain Management
RTK-Henkilöstöpalvelu

Alkuperäinen julkaisupäivä 12.11.2019

Etsimme asiakkaallemme Ouluun pikaisella aikataululla assistenttia toimitusketjujen hallinnan pariin!

Vastuullasi ovat myyntitilausten käsittelyyn liittyvät tehtävät ja lisäksi osallistut tilastointiin sekä inventointiin.

Koulutustaustaltasi voit olla esimerkiksi merkonomi tai tradenomi mutta koulutusta tärkeämpää on kuitenkin oikea asenne työtä kohtaan. 

Tehtävässä menestyminen edellyttää asiakaspalveluhenkisyyttä ja sujuvaa englannin kielen taitoa sekä hyviä Microsoft Office - työkalujen hallintaa, erityisesti Excelin. Aiempi kokemus vastaavanlaisista tehtävistä katsotaan eduksi samoin kuin Dynamics Navision - ohjelman hallitseminen.

Työaika on 37,5h/vko. Työsuhde alkaa vuokratyösuhteena mutta tähtää vakinaistamiseen asiakkaamme omaksi työntekijäksi.

Tarjoamme sinulle hyvät työntekijäedut ja aidosti mukavan työporukan!

Oletko etsimämme henkilö? Hae pian, sillä tämä paikka täytetään heti sopivan henkilön löydyttyä.

Lisätietoja tehtävästä antaa RTK-Henkilöstöpalvelun Päivi p. 044 412 4487 (klo 8-16).

 

Etsitkö työtä vaiko työlle ammattitaitoista tekijää? RTK-Henkilöstöpalvelu on monipuolisesti palveleva valtakunnallinen henkilöstöpalvelutalo. Me RTK-Henkilöstöpalvelussa olemme erikoistuneet yritysten henkilöstöratkaisuihin ja tehtävänämme on yhdistää parhaat palvelut ja tekijät– nopeasti, luotettavasti ja ammattitaitoisesti. Toimintamme perustuu asiakkaidemme tarpeiden aitoon ymmärtämiseen sekä pitkäaikaisiin kumppanuussuhteisiin. Tavoitteenamme on löytää jokaiseen työhön osaava tekijä. Toimintamme perusta ovat työntekijämme, joille olemme luotettava työnantaja. Katso sinua lähinnä palveleva toimipisteemme www.rtkhenkilostopalvelu.fi.