Assistant Financial Controller (OTC)
Falck

Alkuperäinen julkaisupäivä 14.3.2019

ASSISTANT FINANCIAL CONTROLLER (OTC)

Kansainvälinen, kehittyvä ja uudistuva organisaatiomme etsii nyt uutta tärkeää avainhenkilöä Malmin pääkonttorillemme Falck Finance Center Fi/No -tiimiimme!

Oletko?

Etsimässä uusia haasteita urallesi? Kiinnostaako sinua kansainvälisyys? Oletko laskentatoimen kokonaisvaltainen ammattilainen? Jos vastasit kyllä, meillä voi olla paikka juuri sinulle!

Mitä etsimme?

Odotamme, että sinulla on korkeakoulutasoinen, mielellään akateeminen, laskentatoimeen painottunut koulutus ja muutaman vuoden työkokemus laskentatoimen tehtävistä. Aikaisempi kokemus laskutuksen parissa työskentelystä helpottaisi tehtävään perehdyttämistä, mutta ei ole välttämätöntä. Erityisesti arvostaisimme, jos sinulla on kokemusta kansainvälisestä organisaatiosta, jossa toimintoja on myös ulkoistettu. Toivomme, että kansainvälisen kaupan arvonlisäveron lainsäädäntö on sinulle myös tuttu. On tärkeää, että laskentatoimen osaamisen lisäksi ymmärrät myös liiketoimintaa.

Etsimämme henkilö on laskentatoimen ammattilainen, joka haluaa kehittää ja kehittyä vieläkin paremmaksi. Työssä tulet tarvitsemaan hyvien vuorovaikutustaitojen lisäksi tarkkuutta, nopeutta ja analyyttisyyttä. Tarvittaessa pitää löytyä matkustusvalmius Pohjoismaissa.

Kansainvälinen toimintamme edellyttää sinulta suomen kielen taidon lisäksi vahvaa englannin kielen taitoa ja arvostamme mikäli pystyt toimimaan sujuvasti myös ruotsin tai norjan kielellä.

Tehtävänäsi on…

Assistant Financial Controllerina (OTC) Suomen laskutusprosessimme ovat vastuullasi. Suomen palvelukeskuksemme on päivittäinen yhteistyökumppanisi, koska juuri heidän laskutusaineistoansa tulet käsittelemään, tiiviissä yhteistyössä Intiaan ulkoistetun tiimin kanssa. Tehtävänäsi on valvoa, että laskut lähtevät oikein ja ajallaan sekä koordinoida ja valvoa Intian tiimin toimintaa. Varaudu myös siihen, että roolisi tulee kasvamaan tulevaisuudessa.

Osallistut itse myös päivittäiseen laskutustyöhön ja palvelet asiakkaitamme tarvittaessa puhelimitse tai sähköpostitse. Muu Suomessa toimiva taloustiimimme muodostaa sinulle hyvän kollegiaalisen tukiverkoston. Teet myös yhteystyötä Norjassa toimivan kollegasi kanssa ja tarvittaessa olette sijaisina toisillenne.

Tehtävässä ei ole esimiesvastuuta, mutta vahva toiminnallinen koordinointi- ja ohjaamisvastuu. Esimiehenäsi toimii talousjohtaja.

Tarjoamme…

Hyvän työyhteisön lisäksi tarjoamme sinulle, kilpailukykyiset edut, kansainvälisen työympäristön sekä mahdollisuuden kehittää ja kehittyä. Perehdytämme sinut prosesseihimme ja järjestelmiimme kattavan perehdytysohjelman kautta Suomessa ja Pohjoismaissa.

Kiinnostuitko?

Lisätietoja voit kysyä yrityksemme tuntevalta Arespartnersin konsultti Kari Kuosmaselta, p. 040 753 3520. Varmimmin tavoitat hänet ma 18.3. klo 10-11.00 ja ma 25.3. klo 08-09.00. Lähetäthän hakemuksesi, ansioluettelosi ja palkkatoiveesi viimeistään ke 27.3. mennessä Arespartnersin verkkosivujen kautta: www.arespartners.fi. Pidämme haastattelut jo torstaina 4.4., joten varaa päivä kalenteriisi. Infoamme hakijoita viimeistään pe 29.3. jatkoon pääsystä. Toivottavasti kuulemme sinusta pian!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1247309
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki