Etsimme kehittämisintoista Assistant Controlleria liittymään Waldecin kasvavaan jengiin! Waldecin kuuden hengen Suomen tiimiin tarvitaan uutta käsiparia työskentelemään taloushallinnon ja raportoinnin parissa, jotka ovat olleet tähän asti täysin toimitusjohtajan vastuulla. Tässä roolissa työskentelet hänen oikeana kätenä niin Suomen, Ruotsin kuin Norjankin toimintojen parissa ja teet hyvin kokonaisvaltaisesti taloushallinnon tehtäviä koko konsernitasolla. Tehtäväkenttääsi kuuluu osto- ja myyntireskontran hoitoa, kirjanpidon tekemistä, tilinpäätöksessä avustamista ja monipuolista raportointia esimerkiksi maakohtaisiin päätunnuslukuihin, tarjouskantaan, budjettilaskelmiin ja adhoc tehtäviin liittyen. Waldecilla on myös meneillään järjestelmänmuutosprojekti (Odoo ERP- järjestelmään), jonka jälkeen on toiveena, että otat haltuun raportoinnin tekemisen lisäksi myös sen kehittämisen ja kasvattamisen.
Tavoitteena on löytää oppimishaluinen ja aktiivinen tekijä, joka on kiinnostunut kasvamaan vastuullisempaan rooliin. Roolissa pääset näkemään laajasti Pohjoismaisella tasolla tehtävää kirjanpitoa ja raportointia sekä seuraavaksi kehittämään toimintaa myös eteenpäin. Ruotsin ja Norjan osalta on tarjolla myös ulkopuolista apua, mutta muuten tekeminen on talon sisällä. Waldecilla otetaan käyttöön uutta järjestelmää ja esimerkiksi raportointia tullaan kehittämään BI-työkalun avulla, joten pääset oppimaan uutta, mutta myös vaikuttamaan toimintatapoihin.
Tehtävä sopii ratkaisukeskeiselle ja itsenäiselle tekijälle, joka viihtyy monipuolisessa toimintakentässä. Toivomme, että viihdyt itsenäisessä työssä, mutta samalla haluat tehdä asioita yhteishengessä edistäen. Tehtävä on kokoaikainen ja vakituinen ja toiveena olisi, että pystyisit aloittamaan mahdollisimman pian.
Hakijalta odotetaan:
Aiempaa työkokemusta taloushallinnosta, esimerkiksi kirjanpidon ja osto- sekä myyntireskontran parista. Ymmärrystä taloushallinnon prosesseista ja kirjanpidosta
Hyviä MS Office-taitoja ja kykyä ottaa haltuun uusia järjestelmiä
Ratkaisukeskeistä, itsenäistä ja rohkeasti ongelmiin tarttuvaa työskentelyotetta
Sujuvaa suomen ja englannin kielen taitoa
Waldec tarjoaa sinulle:
Paikan vahvasti kasvavassa ja kansainvälisessä yrityksessä
Vastuulliset ja monipuoliset taloushallinnon ja raportoinnin tehtävät niin Suomen kuin Pohjoismaisen konsernin tasollakin
Roolin, jossa on kehittymis- ja etenemismahdollisuuksia kun vastuut kasvavat. Mahdollisuuden kasvaa kokonaisvaltaiseen talouden vastuurooliin, joka mahdollistaa myös matkustamisen konsernin toimipaikoissa ja päämiehillä
Nopean, notkean ja matalahierarkisen työympäristön, jossa päätöksenteko on aidosti nopeaa ja mahdollistaa yrityksen kehittymisen ja kasvamisen
Liukuvan työajan sekä mahdollisuuden etätöihin
Mikäli tämä vakuutti sinut seuraavasta urastepistäsi, lähetä ansioluettelosi sekä motivaatiokirjeesi PDF-muodossa viimeistään 31.1.2022 mennessä aTalentin hakujärjestelmän kautta. Kerrothan hakudokumenteissasi myös palkkatoiveesi ja aikaisimman mahdollisen aloituspäivän. Emme vastaanota hakemuksia sähköpostitse, vaan käsittelemme ainoastaan hakujärjestelmän kautta saapuneet hakemukset.
Hakuprosessia ja aikatauluja koskeviin kysymyksiin vastaa Senior Recruitment Manager Jenni Tontti (puh. +358 40 750 8821, jenni.tontti(at)atalent.fi). Tässä tehtävässä työllistyt suoraan asiakasyrityksemme Waldecin palvelukseen.
Waldec Oy on 1989 perustettu suomalainen metalli-, polyuretaani- ja kumiteollisuuden käyttämiin raaka-aineisiin ja laitteisiin erikoistunut yritys, jolla on toimintaa yli kahdeksassa maassa ympäri Pohjoismaita ja Baltiaa. Waldecin vahvuus on asiakkaiden korkealaatuisissa ratkaisuissa sekä kansainvälisessä osaamisessa, jonka ansiosta Waldecissa voidaan palvella asiakkaita heidän omalla kielellään. Tämän lisäksi taustalta löytyy vuosikymmenten kokemus, vahva alan asiantuntemus sekä huippuluokan materiaalit ja koneet. Tutustu tarkemmin Waldeciin yrityksenä osoitteessa: https://www.waldecgroup.com/ .