(Poistunut julkaisusta)

Assistant Controller
Lindström Group Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 27.9.2019

Are you looking for a job in a finance organization in a multinational company? Are you interested in finance digitalization and looking for a great career opportunity? If so, we are happy to tell you that we might just have something for you. 

To support Lindström´s continued growth and automation of our processes, we are centralizing our financial tasks to our head office in Helsinki, Finland. We are looking for a new shining star to work as 

ASSISTANT CONTROLLER

In this role, you bring expertise and energy to our global Group Finance team. As our Assistant Controller, your main responsibilities will include a project work with Finance development and digitalization, assisting tasks in different accounting areas, documentation and contract handling and other ad-hoc group finance-related tasks. You will report to the Head of Accounting. 

We offer you an interesting role in the core of finance with the opportunity to grow and develop professionally. Although we are a 170-year-old highly successful Finnish company operating in 24 countries. You will get a responsible role in a modern working environment and highly innovative atmosphere. Our supportive and flexible work culture helps you succeed in your work. You will work in our head office, which is located in Kalasatama, Helsinki. The position is full-time and permanent.

To be successful in this role you are eager to learn and explore with a positive can-do attitude. We hope that you are interested in IT-systems and digitalization and you like to work with different systems. We have an international working environment and our working language is English so great written and spoken English skills are required in this position. We hope you to have a suitable Bachelor´s or Master´s degree and 1—2 years of experience in finance.

Interested? If you want to know more, please do not hesitate to contact Mira Kiviniemi, Head of Accounting, tel. +358505281843 on October 4th between 16.00-16.30 or October 9th between 10.30-11.30.

Apply to the position via our online application system by October 13th at the latest. Act fast because the position will be filled as soon as the suitable candidate is found.

Here you can read about our awesome ongoing project in Finance:

https://www.kauppalehti.fi/lehdistotiedotteet/lindstrom-oy-lindstrom-perustaa-helsinkiin-globaalin-talousyksikon/69f8bb61-71a6-3ac1-8a76-d16dde253ef2

***

Kiinnostaako sinua työskentely kansainvälisessä yrityksessä? Oletko kiinnostunut taloushallinnon digitalisaatiosta ja haluaisit ottaa seuraavan askeleen urallasi? Onko sinulla 1-2 vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä? Mahtavaa, jatka lukemista!

Jatkuvan kasvumme ja prosessiemme automatisoinnin myötä keskitämme taloushallinnon tehtäviä pääkonttorillemme Suomeen. Etsimmekin nyt uutta innokasta taloushallinnon osaajaa

ASSISTANT CONTROLLERIN tehtävään

Tässä tehtävässä työskentelet erilaisten talousprosessien kehittämiseen ja digitalisointiin liittyvien tehtävien parissa. Avustat erilaisissa taloushallinnon tehtävissä, dokumentoit, käsittelet sopimuksia ja teet muita konsernilaskentaan sekä -tilinpäätökseen liittyviä ad-hoc-tehtäviä.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen ja monipuolisen tehtävän sekä mahdollisuuden ammatilliseen kasvuun yhdessä Euroopan johtavista tekstiilipalvelualan yrityksistä. Olemme 170-vuotias menestynyt suomalainen perheyritys ja toimimme 24 eri maassa. Pääset työskentelemään mukavassa ja välittävässä työyhteisössä, jossa työkaverit tukevat toinen toisiaan ja auttavat sinua onnistumaan. Meillä saat vastuuta ja vapautta kehittää omaa työtäsi tiiviissä yhteistyössä osaavien kollegojen kanssa. Työpisteesi sijaitsee pääkonttorillamme Helsingin Kalasatamassa. Työsuhde on vakituinen.

Menestyäksesi tässä tehtävässä, toivomme, että olet kiinnostunut erilaisista järjestelmistä ja olet innokas hyödyntämään uutta teknologiaa työssäsi. Työskentely nopeatempoisessa ja muuttuvassa työympäristössä on yksi vahvuuksistasi, työotteesi on ennakoiva ja saat aikaan tuloksia. Työskentelet mielelläsi vaihtelevasti sekä yksin että yhdessä tiimin kanssa. Toivomme sinulla olevan tehtävään sopiva korkeakoulututkinto sekä 1-2 vuoden kokemus taloushallinnon tehtävistä. Työympäristömme on kansainvälinen ja työkielesi on englanti, joten sujuva englannin kielen taito on edellytys tässä tehtävässä työskentelyyn.

Kiinnostuitko? Jos haluat tietää lisää tehtävästä, rekrytoiva esimies Mira Kiviniemi juttelee mielellään kanssasi. Tavoitat Miran puhelimitse parhaiten 4.10. klo: 16.00-16.30 tai 9.10. klo: 10.30-11.30. Puh. +358505281843

Lähetä hakemuksesi sähköisen hakulomakkeen kautta viimeistään 13.10.2019 mennessä. Käsittelemme hakemuksia ja aloitamme haastattelut kuitenkin jo hakuaikana, joten toimithan pikaisesti!

Lue lisää huikeasta keskittämisprojektistamme Kauppalehden sivuilta:

https://www.kauppalehti.fi/lehdistotiedotteet/lindstrom-oy-lindstrom-perustaa-helsinkiin-globaalin-talousyksikon/69f8bb61-71a6-3ac1-8a76-d16dde253ef2