Asset Manager, Kauppakeskus REDI
CBRE Finland Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 21.7.2020

CBRE Finland Oy tarjoaa kiinteistöalan asiantuntijapalveluita kiinteistöjen omistajille, sijoittajille ja vuokralaisille Helsingin, Turun, Jyväskylän ja Oulun toimipisteistä käsin. Palvelutarjontaamme kuuluu myynti-, osto- ja velkarahoitusjärjestelyneuvonanto,  toimitilavuokraus, kiinteistöjohdon konsultointi ja vuokralaisedustus, kiinteistöomaisuuden hallinnointi, kauppakeskusjohtaminen, kiinteistöarviointi sekä toimitila- ja työympäristömuutokset. CBRE Finlandilla työskentelee yli 130  kiinteistöalan asiantuntijaa. www.cbre.fi

CBRE Group, Inc. (NYSE: CBG), Fortune 500- ja S&P 500 -yhtiö, jonka pääkonttori sijaitsee Los Angelesissa, on maailman suurin kaupallinen kiinteistöpalvelu- ja sijoitusyhtiö (vuoden 2019 liikevaihdon perusteella). Yhtiöllä on yli 100 000 työntekijää (osakkuusyhtiöt pois lukien), ja sen yli 480 toimistoa (osakkuusyhtiöt pois lukien) palvelevat kiinteistöjen omistajia, sijoittajia ja vuokralaisia eri puolilla maailmaa. CBRE tarjoaa kiinteistön myynti- ja leasingpalveluita ja niihin liittyvää strategista neuvontaa, yrityspalveluja, kiinteistö-, toimitila- ja projektijohtopalveluja, kiinnelainapalveluja, arviointipalveluja, kehityspalveluja, sijoitusten hoitopalveluja ja tutkimus- ja konsulttipalveluja. www.cbre.com

”Kaupunki kaupungin sisällä” – kauppakeskus REDI on yksi suomen suurimpia kauppakeskuksia ja sen sisältä löytyy yli 170 erilaista liikettä, ravintolaa, kahvilaa ja palvelua Kalasataman ja sen lähialueiden asukkaille.

Etsimme REDIin nyt kokenutta ja aikaansaavaa ASSET MANAGERIA.

Tässä tehtävässä vastuullasi on koko kauppakeskuksen sijoitusrakenne ja kannattavuuden hallinta kokonaisvaltaisesti. Teet tiivistä yhteistyötä sijoittajien ja rahoittajien kanssa ja raportoit heille sovitun mallin mukaisesti.

Työssäsi pääset myös miettimään yhdessä kauppakeskusjohdon kanssa REDIN strategisia ja kaupallisia tavoitteita sekä osallistumaan arjen operatiiviseen tekemiseen.

Tehtäväsi on siis varsin monipuolinen ja työsi jäljet näkyvät varmasti. Et kuitenkaan ole yksin, vaan tukenasi on alan huippuammattilaisista koostuva tiimi joka auttaa sinua missä sitä ikinä tarvitsetkaan.

Tulet varmasti menestymään tehtävässäsi, mikäli:

  • Sinulla on soveltuvaa työkokemusta vähittäiskaupan ja/tai kaupallisen kiinteistöalan tehtävistä sekä koulutus joka tukee edellä mainittuja asioita
  • Sinulla on hyvä kaupallinen ymmärrys ja näyttöä talouden ja rahoituksen suunnittelusta ja hallinnoinnista
  • Sinulla on hyvä kirjallinen ja suullinen suomen- ja englanninkielen taito
  • Hallitset isoja kokonaisuuksia ja omaat kyvyn strategiseen ajatteluun
  • Sinusta löytyy roimasti Can Do! -asennetta ja sydämen paloa kauppakeskusmaailmaan ja olet valmis tekemään työtä kehittyäksesi vielä paremmaksi

Mitä me lupaamme sinulle:

  • Alan huippuammattilaisista koostuvan tiimin joilta oppia ja myös jakaa omaa osaamistasi
  • Hyvät mahdollisuudet edetä ja kehittää urapolkuasi – tässä avuksi on vahva kansainvälinen verkostomme sekä yrityksemme tarjoamat yksilölliset koulutuspolut
  • Vastuuta ja vapautta – Luottamus ja joustavuus on meille tärkeää puolin ja toisin, ja työn ja vapaa-ajan sovittelu on meillä helppoa

Kiinnostuitko? Hae tehtävää oheisen linkin kautta 16.8. mennessä, liitäthän mukaan CV:si sekä palkkatoiveesi. Lisätietoja tehtävästä voit tarvittaessa tiedustella 3.8. alkaen Head of Shopping Centre Management Juhani Hiippavuorelta p. +358 40 869 0938.

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1373926
  • Tehtäväalue: Kiinteistöala
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Uusimaa, Helsinki, Uusimaa