(Poistunut julkaisusta)

Asiantuntijoita ICT-asiakastukeen
Kela

Alkuperäinen julkaisupäivä 8.2.2018

Haemme Kelan ICT-asiakastukeen Jyväskylään asiantuntijoita kahteen määräaikaiseen työsuhteeseen 1.3.2018 alkaen. Toisen palkattavan henkilön on täytettävä vuorotteluvapaan sijaiselle asetetut ehdot.

Kelan ICT-asiakastuki toimii keskitettynä tukipisteenä Kelan sisäisille ja ulkoisille käyttäjille, yhteistyötahoille sekä Kanta-palveluiden asiakkaille. Toimintamallimme, prosessimme ja työvälineemme edustavat nykyaikaista service deskiä.

Tehtäviä ovat Kelan ICT-palveluiden loppukäyttäjien tekninen neuvonta ja opastus, häiriönselvitys- ja viestintä, palvelupyyntöjen vastaanottaminen ja toimeenpano, palveluiden tekninen valvonta sekä asiakastuen sisäisen toiminnan ja ohjeistuksien ylläpito ja kehittäminen. Palvelu tapahtuu sekä suullisesti että kirjallisesti.

Arvostamme

  • Asiakaspalveluosaamista
  • Aktiivisuutta, yhteistyökykyä, viestintätaitoja sekä paineensietokykyä
  • Tietojenkäsittelyn, tietoliikenteen tai tietotekniikan alan koulutusta
  • Kelan ICT-palveluiden ja toiminnan tuntemusta
  • Service deskin ja liittyvien prosessien tuntemusta

Tarjoamme haastavia ja mielenkiintoisia työtehtäviä kehittyvässä työympäristössä. Meillä sinut perehdytetään kattavasti tehtäviisi ja pääset työskentelemään kokeneiden ja osaavien työkavereiden kanssa. ICT-asiantuntijan palkka määräytyy tehtävän ja kokemuksen mukaan.

Lisätietoja antaa kehittämispäällikkö Kaisa Hänninen, puh. 050 556 1007 / etunimi.sukunimi@kela.fi

  • viimeinen hakupäivä 18.2.2018
  • viitekoodi U0218-156

Täytä hakemus eRekry-palvelussamme. Onnistuneesta hakemuksesta saat vahvistuksen sähköpostiisi.