Asiantuntija, Väestörekisterikeskus
StaffPoint

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.12.2019
Väestörekisterikeskus edistää digitaalista yhteiskuntaa tuottamalla ja kehittämällä sähköisen asioinnin tukipalveluja kansalaisten, julkisen hallinnon ja yritysten käyttöön. Tuotamme ja kehitämme Suomi.fi-palveluiden kokonaisuutta. Olemme yhdessä maistraattien kanssa väestötietojärjestelmän rekisterinpitäjä. Mahdollistamme väestötietojärjestelmän tietojen ja varmennetun sähköisen asioinnin palvelujen käytön yhteiskunnan toimintojen ja tietohuollon tukena.

Väestörekisterikeskus edistää toiminnallaan yksityiselämän ja henkilötietojen suojaa ja tietoturvallisuutta sekä hyvän tietojenkäsittely- ja tiedonhallintatavan kehittämistä ja noudattamista. Tarjoamme väestötietojärjestelmän tietopalveluja sekä hoidamme vaalitehtäviä.

Vuoden 2020 alussa toimintansa aloittaa Digi- ja väestötietovirasto, joka syntyy, kun Väestörekisterikeskukseen yhdistetään maistraatit sekä Maistraattien ohjaus- ja kehittämisyksikkö. Haluaisitko päästä mukaan digitalisoimaan yhteiskuntaa ja toimimaan Suomen parhaaksi?

Etsimme nyt ASIANTUNTIJAA monipuolisiin organisaatioasiakkaiden asiakaspalvelutehtäviin Väestörekisterikeskukseen.

Asiantuntijana keskeinen tehtäväsi on organisaatioasiakkaiden asiakaspalvelu ja asiakkailta saapuviin kysymyksiin vastaaminen. Varmistat, että organisaatioasiakkaat saavat tarvitsemansa neuvot ja tuen palveluille viipymättä. Tehtävä edellyttääkin laajaa yleistietämyksen omaksumista moninaisista Väestörekisterikeskuksen palveluista; et anna helposti periksi, vaikka et heti löytäisikään ratkaisua. Sinulla on myös kyky sietää pientä epävarmuutta - tietojen omaksuminen ottaa aikansa, mutta olet valmis tarttumaan haasteeseen. Asiakaspalvelun ohella tehtäviisi kuuluu myös asiakaspalvelun kehittämiseen osallistuminen.


Edellytämme sinulta

Kokemusta asiakaspalvelutehtävistä
Tehtävään soveltuvaa koulutusta
Rohkeutta ja heittäytymiskykyä
Hyviä IT-taitoja - otat myös uudet järjestelmät haltuusi nopeasti
Hyviä ongelmanratkaisutaitoja
Erinomaista suomen ja englannin kielen taitoa ja tyydyttävää ruotsin kielen taitoa
Hyviä yhteistyö- ja tiedonhakutaitoja


Tarjoamme sinulle

Hyvät työsuhde-edut
Mahdollisuuden etätyöhön
Kannustavan ja välittävän työyhteisön
Pienen, mutta timanttisen tiimin ympärillesi
Positiivisen ja viihtyisän työympäristön


Arvostamme

Aktiivista ja itsenäistä työotetta
Hyviä sosiaalisia taitoja
Tietämystä erilaisista yritysrakenteista


Kiinnostuitko?

Työsuhde: Kokopäiväinen
Työsopimusmalli: Määräaikainen 31.12.2020 asti
Aloitus: Mahdollisimman pian, mielellään viimeistään tammikuun 2020 alussa
Työaika: Liukuva virastotyöaika
Sijainti: Helsinki


Lisätietoja

Linda Joyner
Rekrytointikonsultti, Toimisto, ICT, Call Center
StaffPoint Oy || Ruoholahdenkatu 14 || 00180 HELSINKI
045 788 169 95 || vaihde 030 047 2000
linda.joyner@staffpoint.fi || www.staffpoint.fi


Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1320459
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Määräaikainen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 12.12.2019
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Sijainti: Helsinki