(Poistunut julkaisusta)

Asiantuntija OP:n Palveluhallintakeskukseen Helsinkiin
Opset Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 1.3.2019

Opset hakee nyt OP:n Infrastruktuuri ja palvelutuotanto -osastolle Asiantuntijaa, joka tulee työskentelemään Palveluhallintakeskuksessa Helsingissä OP:n Vallilan konttorilla. Tehtävä on äitiysloman sijaisuus tammikuun loppuun 2020 saakka.


Palveluhallinnan asiantuntija liittyy 10 hengen tiimiin, jonka keskeisenä tehtävänä on OP:n asiakkaiden 24/7-palveluiden toimivuuden varmistaminen. Palveluhallintakeskuksessa vastaat OP:n tuotantoympäristön toimintavarmuudesta ja varmistat, että merkittäviin poikkeamiin reagoidaan välittömästi tarpeen mukaisella tavalla. Käytännössä seuraat aktiivisesti palveluiden tilannetta, teet päätöksiä tarvittavista toimenpiteistä ja todennat kriittisiä palveluita. Häiriötilanteessa johdat toimittajia sekä sidosryhmiä kriittisten häiriöiden korjauksessa ja hoidat sisäistä häiriötiedottamista.


Oletko hakemamme osaaja?


Meille asenne on tärkeintä. Olemme valmiita kouluttamaan sinusta palveluhallintakeskuksen asiantuntijan tai syventämään jo aikaisempaa osaamistasi. Toivomme sinulta löytyvän intoa oppia uutta ja ammentaa jo opittua. Tehtävä edellyttää soveltuvuutta keskeytymättömään vuorotyöhön. Et pelkää verkostoitua ja kuuluttaa palveluhallintakeskuksen ilosanomaa OP:n sisällä ja ulkoisille sidosryhmille. Katsomme eduksi kokemuksen monitoimittajakentässä toimimisesta sekä palveluhallinnan toimintatavoista (esim. ITIL-prosessit) ja ITSM-työkaluista.


Tässä tehtävässä tarvitaan myös kykyä työskennellä itsenäisesti ja oma-aloitteisesti. Välillä työssä tulee eteen tilanteita, jolloin tarvitaan vahvaa paineensietokykyä sekä kykyä toimia vastuullisesti tavoitteiden mukaisesti. Olet selkeä viestimään niin kirjallisesti kuin suullisesti; tiedät mitä viestiä, millä tavalla ja kenelle. Lisäksi englanninkielentaitosi on erinomaisella tasolla. Sinulla on myös taito johtaa eri sidosryhmiä hektisissä tilanteissa.


Vastuu tavoitteiden saavuttamisesta on sinulla itselläsi. OP:lla ketterä toimintatapa vaatii itseohjautuvaa työskentelyotetta ja vastuunkantoa jokaiselta tiimin jäseneltä. Odotamme sinulta aktiivista otetta myös tiimin toimintatapojen rakentamisessa sekä sidosryhmien haastamisessa. Vaikka arki OP:lla on työntäyteistä, on se myös hauskaa ja innostavaa. Tiimissä osataan nauraa ja tarttua haasteisiin positiivisen kautta – toivottavasti sinäkin!


Tehtävä on kokoaikainen ja määräaikainen. Palveluhallintakeskuksen toiminta kehittyy jatkuvasti ja tiimin koko voi kasvaa toiminnan kehittyessä. Sinulla on hieno mahdollisuus luoda oma paikkasi tiimiin sijaisuuden aikana.


Työsuhde solmitaan Opsetin kanssa. Opset tarjoaa työntekijöilleen loistavat henkilöstöedut: kattavan työterveyshuollon, vakuutukset, puhelin- ja lounasedun sekä ePassin käytettäväksi esimerkiksi liikuntapalveluihin tai kulttuuriin. Kehitysmahdollisuudetkin ovat mahtavat!


Tiedoksi, että valittavalta osaajalta tarkastetaan luottotiedot ja yritysyhteydet sekä teetetään huumausainetesti, terveyskysely sekä Suojelupoliisin perusmuotoinen turvallisuusselvitys.  


Juttelemme mielellämme kanssasi lisää!


Me Opsetissa vauhditamme OP:n menestystä tuottamalla ketteriä, kehittyviä ja tuloksellisia palveluratkaisuja asiakaspalvelu- ja asiantuntijatehtäviin. Tule mukaamme rakentamaan kirkkaasti parasta palvelutuotantoa sekä muutosmyönteistä yrityskulttuuria.


Opsetin rekrytoija Tuija Ryynänen vastaa mielellään mahdollisiin kysymyksiisi hakuaikana. Tuijan tavoitat puhelinnumerosta 050 595 5024 arkisin klo. 8-16 välillä. Lähetäthän ansioluettelosi ja hakemuksesi palkkatoiveineen viimeistään 17.3.2019 mennessä alla olevan linkin kautta.


Hakulinkki: https://rekry.saima.fi/isshome/aew.html?did=4200&lang=fi&job_id=30091&jc=1