(Poistunut julkaisusta)

Asiantuntija, muutosviestintä ja kansainvälinen viestintä
Tampereen yliopisto

Alkuperäinen julkaisupäivä 2.4.2019

Haemme 

Kokenutta ja idearikasta viestinnän asiantuntijaa 

Tampereen yliopiston muutosviestinnän ja kansainvälisen viestinnän kehittämiseen ja käytännön toteutukseen liittyviin tehtäviin. 

Tehtävä tarjoaa ainutlaatuisen mahdollisuuden olla mukana rakentamassa ja uudistamassa uuden yliopiston viestintäkäytäntöjä, edistää korkeakouluyhteisön integraatiota ja yhteisen kulttuurin ja identiteetin kehittymistä.

Viestinnän asiantuntijan tehtävä sijoittuu Tampereen yliopiston Viestintä, brändi ja markkinointi -palveluyksikköön.

Tehtävä

Työtehtäviisi kuuluu sekä pitkäjänteinen, strategian toteutumista tukeva viestinnällinen työ, että päivittäistä arjen työtä tukeva selkeä ja innostava muutosviestinnän suunnittelu, kehittäminen ja toteuttaminen niin korkeakouluyhteisön sisällä kuin eri ulkoisten sidosryhmien suuntaan. Lisäksi tehtäviisi kuuluu yliopiston kansainvälistymissuunnitelman tukeminen viestinnän keinoin. Tulet työskentelemään läheisesti sekä viestinnän ja markkinoinnin kollegoiden että yliopiston johdon kanssa.

Edellytykset

Asiantuntijaosaamisessasi keskeistä on muutosviestinnän kokemus ja näytöt merkittävien muutostilanteiden viestintätuesta. Kansainvälisen viestinnän ja sidosryhmätyön tulokselliset näytöt ovat tärkeitä, ja toivomme, että sinulla olisi myös vaikuttajaviestinnän osaamista. Odotamme sinulta energistä ja itsenäistä otetta, aiempaa kokemusta johdon asiantuntevasta tukemisesta ja kykyä työskennellä eri tahojen kanssa innovatiivisesti, joustavasti ja tehokkaasti. Arvostamme proaktiivista otetta tarttua eteen tuleviin mahdollisuuksiin ja haasteisiin ja saada asiat tapahtumaan. Viestintätarpeita ja -mahdollisuuksia tulee vastaan nopealla syötöllä, jolloin ratkaisuhakuisuus ja kyvykkyys priorisoida ja tuottaa viestinnällisesti hyvää palvelua tiukoissakin aikatauluissa korostuu.

Tehtävässä edellytetään soveltuvaa ylempää korkeakoulututkintoa ja erinomaista suomen ja englannin kielen suullista ja kirjallista taitoa. 

Tehtävässä katsotaan eduksi kokemus

  • Tuloksellisesta organisaation sisäisestä viestinnästä ja strategiaviestinnästä
  • Kansainvälisestä viestinnästä ja sidosryhmätyöstä
  • Muutosviestinnästä koskien mm. organisaatiomuutoksia, fuusioita, yritysjärjestelyjä tai muita merkittäviä muutostilanteita ja niiden sanoittamista eri kohderyhmät tavoittaen
  • Media- ja sidosryhmäviestinnän suunnittelusta ja toteutuksesta
  • Suunnittelu-, projektijohto- ja kehittämistehtävistä
  • Viestintäprosessien ja -toimintamallien uudistamisesta

Eduksi katsotaan myös kokemus kansainvälisessä ympäristössä tai globaaleissa organisaatioissa toimimisesta. Tehtävässä tarvitaan hyviä vuorovaikutustaitoja.

Tarjoamme 

Ainutlaatuisen mahdollisuuden olla luomassa uudenlaista yliopistoa ja korkeakouluyhteisöä ja tukea monialaisen ja innovatiivisen yhteisön vuorovaikutusta ja tiedonkulkua osana asiantuntevaa viestintä, brändi ja markkinointi -yksikköä. Henkilöstöetuihimme kuuluu mm. joustavat työskentelymahdollisuudet, hyvä työterveyshuolto sekä henkilöstön kulttuuri- ja liikuntaharrastusten tukeminen. Lue lisää työskentelystä meillä. 

Työsuhde on vakituinen ja alkaa mahdollisimman pian. Tehtävässä sovelletaan työsopimuslain mukaista koeaikaa.

Palkkaus perustuu tehtävien vaativuuteen ja henkilökohtaiseen työstä suoriutumiseen yliopistojen palkkausjärjestelmän mukaan. Asiantuntijan tehtävät asettuvat muun kuin opetus- ja tutkimushenkilökunnan vaativuustasolle 9 – 10. Lisäksi maksetaan henkilökohtaiseen työstä suoriutumiseen perustuvaa palkanosaa.

Tiedustelut:

Viestintä- ja brändijohtaja Camilla Lindfors, 040 838 6686, camilla.lindfors(at)tuni.fi. Tavoitettavissa puhelimitse torstaina 4.4. klo 11 – 12 ja perjantaina 5.4. klo 12 – 13.15. 

Hakuohjeet:
 
Jätä hakemuksesi ja CV:si Tampereen yliopiston sähköisellä hakulomakkeella viimeistään keskiviikkona 17.4.2019.