Asiantuntija, Kaukolämmön myynti
Helen Oy

Alkuperäinen julkaisupäivä 3.7.2020

Haluatko olla mukana rakentamassa markkinoiden asiakaskeskeisintä energiayhtiötä ja tuoda kanssamme uuden energia-aikakauden mahdollisuudet jokaisen ulottuville?

Me Helenissä uudistumme voimakkaasti ja kehitämme jatkuvasti puhtaampia sekä ympäristöystävällisempiä tapoja tuottaa energiaa. Lämmön, jäähdytyksen ja sähkön lisäksi tarjoamme uusia, asiakkaidemme tarpeisiin yhä paremmin sopivia ratkaisuja alueelliseen ja uusiutuvaan energiaan, älykkäisiin kiinteistöihin sekä sähköiseen liikenteeseen. Uudet innovaatiot ovat osa arkeamme, ja ne syntyvät yhteistyössä asiakkaidemme kanssa.

Varmistaaksemme strategian mukaisen myynnin kasvun sekä markkina-alueen laajentamisen etsimme nyt joukkoomme Asiantuntijaa vakituiseen työsuhteeseen Helsinkiin, Kampin toimipisteeseemme.

Tarvitsemme toistemme tietoa, osaamista, kokemusta, näkemystä ja intohimoa. Olisitko sinä etsimämme asiantuntija ja ensiluokkaisen asiakaskokemuksen sekä myynnin mahdollistaja?

Tässä vakituisessa roolissa Työskentelet Myynti yritysasiakkaille –yksikössä, Asiakkuuksien hallinta -ryhmässä. Tehtäväsi on löytää uusia kaukolämmön kuluttaja- ja yritysasiakkaita sekä neuvotella asiakkaiden kanssa parhaasta mahdollisesta ratkaisusta kaukolämpöön liittymiseksi. Työssäsi kehität liittymämyynnin ja kaukolämmön asiakaspalveluprosesseja keskittyen lähitulevaisuudessa erityisesti lisämyyntimahdollisuuksiin. Autat kaukolämpöasiakkaitamme mm. sopimusasioissa puhelimen välityksellä ja sähköpostitse. Ilman yhteistyötä emme menesty, ja toimimmekin tiiviisti yhdessä sisäisten ja ulkoisten sidosryhmien kanssa. Teet yhteistyötä myyjien, tuoteomistajien, asiakkaiden ja toimittajiemme kanssa.

Katsomme eduksesi, että sinulla on teknistä osaamista kaukolämmöstä ja erityisesti kokemusta kaukolämmön asiakkuuksien rajapinnassa työskentelystä ja muusta myyntityöstä. Menestymisen avaimena toimii asiakaslähtöinen, tavoitteellinen sekä oma-aloitteinen työotteesi ja omaat erinomaiset vuorovaikutus- ja yhteistyötaidot. Kommunikoithan asiakkaidemme ja muiden sidosryhmien kanssa sujuvasti suomen ja englannin kielellä? Katsomme eduksesi, jos sinulla on osaamista Lämpökanta-, KeyDH-, Project Wise-, Generis- tai Orange Contact center –järjestelmistä ja tehtävässä menestyminen edellyttää, että omaksut nopeasti uusien järjestelmien käytön.

Meillä saa jokainen olla oma itsensä ja laittaa rohkeasti persoonaa peliin. Totuttuja toimintatapoja saa haastaa ja kyseenalaistaa, lisäksi kannustamme uusien juttujen kokeilemiseen. Asiakaspalveluhenkinen, tiimityöstä nauttiva ja tekniikasta kiinnostunut henkilö viihtyy varmasti tässä tehtävässä. Odotamme sinua osaksi energistä työyhteisöämme!

Jäikö jokin vielä mietityttämään? Voit kysyä meillä työskentelystä tai tehtävästä tarkemmin tulevalta esimieheltäsi Tiina-Kaisa Saukkolalta (+358407495917/ etunimi.sukunimi@helen.fi). Hän on parhaiten tavoitettavissa puhelimitse torstaisin klo 9-10.

Kohtasivatko energiamme? Mahtavaa! Voit laittaa hakemuksen helposti rekryjärjestelmämme kautta (helen.fi/rekry), viimeistään 9.8.2020 mennessä. Huomioithan, että aloitamme haastattelut elokuussa. 

Yhdistetään voimat!

Hae työpaikkaa

Lähetä ilmoitus kaverille

Lisätiedot

  • Ilmoitusnumero: 1371129
  • Tehtäväalue: Asiakaspalvelu/palvelu
  • Työsuhde: Vakituinen työsuhde
  • Työn tyyppi: Kokopäiväinen
  • Hakuaika päättyy: 9.8.2020
  • Hakuosoite: www-osoite
  • Yhteyshenkilö: Tiina-Kaisa Saukkola (tiina-kaisa.saukkola (a) helen.fi)
  • Puhelin: +358407495917
  • Sijainti: Helsinki